صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دستگیری فروشندگان موادمخدر مجازی در پایتخت

۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰:۵۰
کد خبر: ۴۷۹۸۹۳۰
دسته بندی‌: جامعه ، حوادث
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر از فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی خبر داد و افزود در طرح مشترک پلیس فتا و پلیس مبارزه با موادمخدر در پایتخت بیش از سی کیلوگرم انواع موادمخدر کشف گردید.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: طی رصد و پایش فضای مجازی توسط افسران سایبری پلیس فتا مشخص شد تعداد زیادی صفحه مجازی اقدام به تبلیغ فروش انواع موادمخدر و انواع قرص‌های روانگردان می‌کنند. 
 
این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده تعداد ۱۰ صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش موادمخدر می‌کردند شناسایی شدند. 

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از این صفحات کلاهبردار بودند و پس از دریافت وجه دیگر پاسخ خریداران را نمی‌دادند، افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش‌های علمی مجرمین را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی آن‌ها و پس از تشریفات قضایی متهمین در یکی از مناطق جنوب تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد. 
 
سرهنگ معظمی گودرزی گفت: در این طرح که با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ انجام شد بیش از سی کیلوگرم انواع موادمخدر و روانگردان کشف و تمامی صفحات مجرمانه که اقدام به تبلیغ و توزیع موادمخدر کرده بودند مسدود شد. 
 
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir گزارش کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *