صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سخنگوی دولت: مطالبات بازنشستگان حق است اما برای پرداخت‌ها باید اولویت‌بندی کنیم

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹:۴۳
کد خبر: ۴۷۹۸۸۱۱
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دولت با بیان اینکه بسیاری از مطالبات بازنشستگان حق است گفت: ظرف بودجه محدود است و ما باید در پرداخت‌ها اولویت‌بندی کنیم.

خبرگزاری میزان - فاطمه مهاجرانی صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما با کسی دعوا نداریم گفت: ایران یکی از قربانیان سلاح‌های شیمیایی است اما با این وجود همچنان مدعی و داعیه‌دار صلح هستیم.

سخنگوی دولت با تکرار سخنان روز گذشته خود گفت: دنیا بداند «این دم شیر است به بازی نگیر»، دنیا ایران را در معرض امتحان قرار ندهد چرا که نتیجه‌ بدی خواهند دید. 

وی با بیان اینکه ایران در دفاع از مرزهای خود و عزتش با هیچ‌کس شوخی ندارد گفت: تلاش می‌کنیم صلح و آرامش را برای مردم خود و جهان به ارمغان بیاوریم.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع درحال پیگیری است، وقتی یک موضوع وارد شوراها می‌شود بررسی‌ آن زمان‌بر خواهد بود.

وی درباره قیمت نان نیز گفت: هیچ‌گونه افزایشی در نرخ گندم و آرد وجود نداشته و آنچه اتفاق افتاده است، افزایش دستمزدی بود که حاصل شد.

مهاجرانی درباره مطالبات بازنشستگان نیز با اشاره به این نکته که خیلی از اعتراض‌های بازنشستگان حق هست و باید به آن توجه کرد گفت: ظرف بودجه ما محدود است و ما باید در پرداخت‌ها اولویت بندی کنیم.

وی با بیان اینکه دست‌بوس بازنشستگان، پرستاران، معلمان و گندمکاران هستیم تصریح کرد: باید بار را به اندازه بر دوش دولت گذاشت و با این وجود مسئولان در حال اولویت‌بندی برای پرداخت‌ها هستند.

سخنگوی دولت درباره بودجه سال آینده نیز گفت: در جلسه بعد از ظهر بودجه به صورت کامل بسته خواهد شد و برای تقدیم به مجلس شورای اسلامی آماده می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *