صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رونمایی و اکران «آخرین عاشقانه»؛ هشت سال دفاع مقدس قصه‌های ناگفته بسیاری برای سینما دارد

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱:۰۹
کد خبر: ۴۷۹۸۵۸۶
مراسم رونمایی و اکران فیلم سینمایی «آخرین عاشقانه» به کارگردانی عسل جوانمردی و تهیه‌کنندگی مهدی کار‌آمد تبریزی شامگاه دوشنبه ۲۳ مهرماه برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، مراسم رونمایی و اکران فیلم سینمایی «آخرین عاشقانه» به کارگردانی عسل جوانمردی و تهیه‌کنندگی مهدی کار‌آمد تبریزی شامگاه دوشنبه ۲۳ مهرماه با حضور سازندگان اثر، جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد

عسل جوانمردی کارگردان فیلم در ابتدای برنامه پس از تشکر از مخاطبان گفت: زمانی نوشتن فیلمنامه این فیلم را آغاز کردم امیر سماواتی تهیه‌کننده سینما خیلی به من کمک کردند تا در مسیر درست قرار بگیرم امشب حوریه خسروی بازیگر نقش اول این فیلم در میان ما حضور ندارند و جایشان بسیار خالی است ایشان باتوجه‌به شرایط نابینایی که داشتند خیلی زحمت کشیدند و واقعاً خیلی به ما لطف کردند. جای پدرم نیز در این جمع بسیار خالی است؛ چون وصیت آخرشان این بود که من فیلمم را بسازم. خیلی خوشحالم که توانستم این فیلم را بسازم و می‌دانم که روحش اینجاست و می‌بیند.

مهدی کارآمد تهیه‌کننده فیلم نیز گفت: داستان این فیلم درباره حوری دختری میان‌سال و نابیناست که در روستایی به‌تن‌هایی زندگی می‌کند و در پی اداکردن نذر قدیمی‌اش است. نذر او به‌خاطر بازگشت نامزدش است که از زمان هشت سال دفاع مقدس مفقودالاثر شده است. حوری بعد از گذشت ۳۳ سال همچنان امید به بازگشت او دارد.

وی ادامه داد: سینمای دفاع مقدس بسیار ارزشمند و مهم است و هنوز قصه‌ها و روایت‌های بسیار ناگفته‌ای مانده که امکان تصویرسازی و ساخت دارد بخصوص به نقش و تلاش‌های زنان در هشت سیال دفاع مقدس آن‌گونه که باید در سینما پرداخته نشده است.

بیکران جنابیان جانشین تهیه‌کننده پس از خوش آمد گویی به مخاطبان گفت: ازآنجایی‌که من فرزند جانباز شیمیایی بودم ارزش زیادی برای جانبازان قائلم و ارزش فیلم‌هایی که برای جانبازان ساخته می‌شود را بادل و جان درک کرده‌ام. متشکرم و امیدوارم که از این فیلم لذت ببرید و این اکران شروعی باشد بر اتفاقات خوبی که برای این فیلم رخ می‌دهد.
در ادامه این مراسم آتش تقی‌پور بازیگر فیلم، علیرضا پاک‌نهاد صدابردار، ناصر جلالی مجری طرح و سرمایه‌گذار طی سخنان کوتاهی از تماشاگران تشکر کردند و تقاضا کردند تا فیلم‌های هنر و تجربه حمایت شود.

فیلم سینمایی آخرین عاشقانه با نقش‌آفرینی سید ناصر جلالی، حوریه خسروی، نیلوفر پور مهدی، رها الوندی، زهرا محمدی و آتش تقی‌پور از روز چهارشنبه ۲۵ مهر گروه سینمایی هنر و تجربه و از طریق سایت هاشور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *