صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سربیشه معارفه شدند

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰:۲۱
کد خبر: ۴۷۹۸۲۷۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
 مجتبی نخعی به عنوان رئیس کل دادگستری و احمد حسنی به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سربیشه منصوب شدند.

خبرگزاری میزان- وکیل زاده، معاون منایع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان خراسان جنوبی در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری و دادستان شهرستان سربیشه با اشاره به نامه ۵ نهج البلاغه گفت: این پست و مقام وسیله کسب نان و آب نیست برای شما، این غنیمت و طعمه نیست، بلکه امانتی الهی است برگردنتان تا امامت دار باشید و به آن خیانت نکنید.

وی افزود: در امور خطیر و مهم که در سرنوشت مردم تاثیرگذار است، باید اقدامی مطمئن و از روی یقین باشد، اقدامی که با مشورت، با مطالعه و بررسی کامل صورت پذیرد.

 فرماندار سربیشه نیز در ادامه این آیین تکریم و معارفه اظهار کرد: همکاری و همدلی ما بین دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی و نیروی انتظامی شهرستان از نوع برادری بوده است.

لکزایی با اشاره به تدابیر هوشمندانه دادستان سابق شهرستان گفت: با درایت و تصمیمات هوشمندانه دادستان سابق شهرستان در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر با همکاری نیروی انتظامی شهرستان اقدامات شایسته و ارزنده‌ای انجام شده است.

وی گفت: با برخورد‌های قاطع و هوشمندانه دادستان سابق از بزور بسیاری از موارد که قابلیت ایجاد چالش را داشت جلوگیری شد.

 در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین ملایی، رئیس سابق دادگستری و یوسفی دادستان سابق شهرستان سربیشه تقدیر و مجتبی نخعی به‌عنوان رئیس دادگستری و حسنی به‌عنوان دادستان جدید شهرستان سربیشه معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری و دادستان شهرستان سربیشه با حضور معاون منابع انسانی و امورفرهنگی دادگستری کل استان، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تأمین و اعضای شورای اداری شهرستان سربیشه در محل سالن جلسات فرمانداری سربیشه برگزار شد. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *