صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مرکز کنترل و پایش تصویری شهری خرم‌آباد با پیگیری دادستانی تجهیز و راه‌اندازی شد

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۸۲۰۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مرکز کنترل و پایش تصویری شهری شهرستان خرم‌آباد با ۶۴ عدد دوربین با پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان تجهیز و راه‌اندازی شد.

خبرگزاری میزان- علی حسنوند دادستان عمومی وانقلاب مرکز لرستان در بازدید از مرکز پایش تصویری شهری خرم‌آباد که به ۶۴ عدد دوربین  مجهز شده است با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دادستانی از بدو حضور بنده در استان پیگیری و اجرای سیستم پایش تصویری بوده که امروز محقق شد، اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی این دوربین‌ها در کاهش و کشف جرم و جنایت بسیار موثر است.

وی افزود: سایر برنامه‌های دادستانی مرکز استان از جمله اجرای احکام صادرشده درخصوص تغییرکاربری اراضی زراعی وباغ‌ها بود که فقط دریک مورد ۷۰ هکتار از اراضی شهرک صنوف طی روز‌های اخیر رفع تصرف شد.

حسنوند در ادامه اضافه کرد: اجرای احکام پرونده‌هایی که حدود چند سال از صدور حکم آن‌ها گذشته و اجرا نشده بود، ساماندهی میادین و میوه‌فروشان، جمع‌آوری ضایعات فروشان، کاهش سرقت در استان، مقابله و برخورد با اراذل اوباش، برخورد با تیراندازی‌ها در تالار‌ها و مراسمات عروسی و عزا از جمله مواردی بود که در دوره حضور بنده در استان پیگیری و نتایج مطلوبی در این زمینه‌ها حاصل شد.

دادستان مرکز استان لرستان در ادامه خاطر نشان کرد: مجدانه در کل شهرستان‌های استان موضوع پایش تصویری را پیگیری کرده‌ایم و تقریبا در کل استان این مراکز تجهیز و راه‌اندازی شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه قضا بر اساس سند تحول پیش می‌رود که براساس قانون اساسی و قوانین عادی و اسناد بالادستی تهیه شده است، گفت: پیگیری و راه‌اندازی مراکز پایش تصویری یکی از برنامه‌های سند تحول قوه قضاییه و دادستانی کل کشور است.

حسنوند یادآور شد: دوربین‌های را اندازی شده چند منظوره بوده و حل مشکلات و معضلات ترافیکی، پیگیری تخلفات رانندگی و نیز بهره‌برداری لازم در جهت پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و تعقیب جرم، جلوگیری از تضییع حقوق عمومی و خصوصی شهروندان و پیگیری و صیانت از حقوق عامه را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *