صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دادگستری شیروان بازدید کرد

۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹:۱۹
کد خبر: ۴۷۹۸۰۳۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دادگستری شیروان بازدید و در راستای تسهیل بهبود شاخص‌های کمی و کیفی عملکردی دستور‌های مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان-رئیس کل دادگستری خراسان شمالی صبح امروز به طور سرزده از دادگستری شیروان بازدید کرد و مورد استقبال جواد جعفری، رئیس دادگستری این شهرستان قرار گرفت و در ادامه با قضات و کارکنان اداری شاغل در این مجوعه قضایی نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الإسلام والمسلمین براتی زاده همچنین در جریان گفت‌وگوی چهره به چهره با تنی چند از مراجعین در راستای تداوم روند پیگیری ها، دستور‌های مقتضی صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی ضمن ملاحظه تعدادی از پرونده‌های موجودی و به ویژه زندانی دار و بررسی عملکرد شعب و محاکم قضایی در ابعاد مختلف، به منظور رفع نواقص و ایرادات پیش رو، تذکرات و نیز ارشادات و توجیهات لازم ارائه و در راستای تسهیل موجبات بهبود شاخص‌های کمی و کیفی عملکردی دستور‌های مقتضی صادر کرد.

وی تعامل و همکاری مؤثر با ائمه جمعه و جماعات به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش مصادیق آسیب‌های اجتماعی، حسن خلق و خوشرویی در مناسبات اداری، حفظ نظم و انضباط اداری، رفع اطاله دادرسی، حفظ کرامت مراجعین، سعه صدر و پاسخگویی سریع و مناسب به مردم، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس و اهتمام جدی در حصول سازش در پرونده‌های دارای قابلیت مصالحه را از جمله مهمترین انتظارات مدیریت عالی دستگاه قضایی از مدیران و کارکنان شاغل در مجتمع‌های قضایی برشمرد و تصریح کرد:عمل به این اولویت‌ها می‌تواند مسیر رسیدن به اهداف پیش بینی شده را بیش از پیش تسهیل، تسریع و هموار کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *