صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کشف ۲۱ کیلوگرم شیشه در محور‌های مواصلاتی پایتخت

۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۸۰۲۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۱ کیلوگرم شیشه توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در اتوبان آزادگان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین باباپور گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: با رصد‌های اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند خودرو مذکور در اتوبان آزادگان تهران مشاهده و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری خودرو متوقف و بلافاصله راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از خودرو متهم ۲۱ کیلوگرم شیشه کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *