صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری مازندران: طرح توسعه شرکت کشتی سازی صدرا باید در راستای حمایت از تولید اجرایی شود

۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲:۱۴
کد خبر: ۴۷۹۷۷۴۳
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران با حمایت از اجرای طرح توسعه شرکت کشتی سازی صدرا، گفت: طرح توسعه شرکت کشتی سازی صدرا در راستای حمایت از تولید، به صورت جدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران پیگیری می‌شود.

خبرگزاری میزان-عباس پوریانی در بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در شهرستان بهشهر، افزود: ظرفیت، قابلیت و توانمندی بالایی در شرکت صدرا وجود دارد و در حال حاضر حدود ۸۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند که با اجرای طرح توسعه، برای ۳۰۰ نفر دیگر نیز اشتغال زایی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: طرح توسعه کشتی سازی صدرا در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مورد بررسی و حمایت قرار خواهد گرفت و مدیران این شرکت در راستای حمایت از تولید، از امروز این طرح توسعه را عملیاتی کنند.

وی تصریح کرد: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، لازم الاجرا و در حکم دستور قضایی است و با مطرح شدن این طرح توسعه در ستاد اقتصاد مقاومتی و همراهی و تعامل دستگاه‌های مرتبط، نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهد شد.

پوریانی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند در راستای جهش تولید در کشور، ضمن رفع موانع موجود، حامی شرکت‌هایی مانند کشتی سازی صدرا باشند.

رئیس کل دادگستری مازندران، اقدامات شایسته کشتی سازی صدرا را مایه مباهات و خوشحالی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت داخلی و بومی در صنعت ساخت کشتی، اقدامی بسیار ارزشمند بوده که این مهم علیرغم سختی کار بسیار بالا، در شرکت کشتی سازی صدرا و با توان جوانان نخبه ایرانی با کیفیت بالا در حال انجام است.

پوریانی تصریح کرد: ظرفیت و توانمندی بسیار خوبی در ایران اسلامی وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده شود؛ مسئولین اجرایی باید ظرفیت‌ها و توانمندی داخلی را باور داشته باشند و این مهم بار‌ها مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دادگستری مازندران با نگاه توسعه استان در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد بود، افزود: دستگاه قضایی با جرات دادن به مدیران و رفع موانع تولید، بر مبنای قانون، یاور دستگاه‌های اجرایی در خدمات رسانی به مردم خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *