صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

هیچ اقدامی برای رفع ناترازی‌ها قبل از کار کارشناسی انجام نمی‌شود/ بسته حمایتی دولت به خانواده کارگران فوت شده معدن طبس تقدیم می‌‎‌شود

۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱:۰۴
کد خبر: ۴۷۹۷۵۹۲
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دول تاز سفر معاون امور زنان رئیس‌جمهور به طبس خبر داد و گفت: طی این سفر بسته حمایتی دولت تقدیم خانواده‌ کارگران فوت شده معدن طبس خواهد شد.

خبرگزاری میزان - فاطمه مهاجرانی، امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: طی هفته گذشته اولین حضور رئیس جمهور در شورای عالی آموزش و پرورش را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: در این جلسه که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، پرداخت ۴۱ درصد پاداش ضمن خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش پیگیری شد که با زحمات سازمان برنامه و بوجه و بانک مرکزی و وزارت اموزش و پرورش محقق شد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به سفر معاون زنان و خانواده رئیس جمهور به طبس اشاره کرد و گفت: معاون زنان و خانواده رئیس جمهور روز جمعه با خانواده‌های داغدار حادثه معدن طبس دیدار خواهند کرد و طی این دیدار بسته حمایتی دولت تقدیم این خانواده‌ها خواهد شد. امیدواریم با این بسته حمایتی مشکلات معیشتی این عزیزان حل شده و تنها غم فقدان عزیزانش را داشته باشند.

مهاجرانی رای اعتماد هیئت وزیران برای ۳ استاندار جدید کشور را از دیگر مباحث امروز هیئت دولت عنوان کرد و گفت: غلام حسین مظفری برای استان خراسان رضوی، حسین علی امیری برای استان فارس و محمدرضا بابایی برای استان یزد به عنوان استاندار منصوب شدند.

سخنگوی دولت موضوع رفع فیلترینگ را از دیگر مباحث هیئت دولت مطرح کرد که توسط وزیر ارتباطات در حال پیگیری است و  گفت: پرداخت معوقات گندم‌کاران نیز در هیئت دولت در حال پیگیری است.

مهاجرانی در پاسخ به پرسشی درباره سفر‌های استانی رئیس جمهور بیان کرد: بسفر‌های رئیس جمهور در راستای منویات رهبر انقلاب با برنامه‌ای که وعده‌های عملیاتی در آن داده شود در حال برنامه‌ریزی است. چرا که وعده‌هایی که محقق نشوند رابطه دولت و ملت را خدشه دار خواهند کرد و در بلند مدت نارضایتی عمومی به دنبال خواهند داشت.

مهاجرانی در پاسخ به پرسشی درباره تسهیلات مسکن بیان کرد: تمام پروژه‌هایی که از قبل قرار بر اجرای آن بوده در دستور کار است و متوقف نشده است. همانطور که رئیس جمهور محترم گفته‌اند دولت پای همه قول‌هایی که در دولت قبلی داده شده است ایستاده، اما طبیعتا ممکن است تغییراتی در اجرای برخی از آن‌ها وجود داشته باشد.

وی افزود: تنها ممکن است سرعت برخی از وعده‌ها با تاخیر مواجه شود. مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند دولت چهاردهم پای همه وعده‌ها ایستاده است.

مهاجرانی گفت: ناترازی‌هایی داریم اما همانطور که دولت قول داده قبل از انجام کار کارشناسی هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *