صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی: پرونده‌های سوخت قاچاق معطل مانده شهرستان نهبندان تا ۷۵ روز آینده تعیین تکلیف شود

۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵:۰۹
کد خبر: ۴۷۹۷۵۵۳
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: اداره کل تعزیرات استان و شهرستان نهبندان با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان ظرف مدت ۷۵ روز آینده، پرونده‌های قاچاق سوخت معطل مانده را تعیین تکلیف و رسیدگی کنند.

خبرگزاری میزان - محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی به همراه تعدادی از معاونان رئیس کل از ایست و بازرسی سهل آباد و فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان بازدید کردند.

وی گفت: شیوه نگهداری سوخت‌های قاچاقی کشف شده به هیچ عنوان مناسب نیست و می‌بایست استاندارد‌های لازم رعایت شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: سوخت‌های کشف شده سرمایه ملی است و لازم است در حفظ و نگهداری و بازگشت آن‌ها به بیت المال نهایت تلاش و همت صورت پذیرد.

عبدالهی گفت: در بازدید بعمل آمده مشاهده شد مخزن‌های سوخت زیرزمین ازگازوئیل پرشده و تمامی زمین‌های اطراف آن آغشته به گازوئیل است که با اندک سهل انگاری فاجعه انسانی غیر قابل جبرانی رخ خواهد داد.

وی اظهار کرد: جهت جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار در سریعترین زمان ممکن و بدون فوت وقت ۶ عدد تانکر ۳۰ هزار لیتری تهیه و در محل مناسب و رو باز قرار گیرد و سوخت‌های قاچاق کشف و ضبط شده تا زمان تخلیه آن‌ها که نباید طولانی باشد نگهداری شود.

عبدالهی ادامه داد: شرکت نفت استان به محض اطلاع ایست و بازرسی‌ها، قبل از تکمیل ظرفیت تانکرها، نسبت به تخلیه و انتقال سوخت به مخارن شرکت نفت اقدام کند.

وی با تأکید بر ایمن سازی محیط گفت: مخزن‌های سوخت زیر زمین بلافاصله تخلیه کامل شود، خاکبرداری لازم صورت پذیرد و محیط آلوده به سوخت کاملا پاکسازی شود تا از آتش سوزی و هرگونه اتفاق ناگوار و غیر قابل جبران جلوگیری شود.

عبدالهی افزود: دستگاه‌های اندازه گیری و لیتر شمار مناسب و دقیق توسط شرکت نفت استان به ایست و بازرسی تحویل تا مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: تهیه وسیله انتقال سوخت از مخازن نگهداری سوخت در محل ایست و بازرسی به مخازن شرکت نفت برعهده شرکت نفت است و می‌بایست در اسرع وقت و به محض اطلاع کار تخلیه و انتقال انجام شود.

با پیگیری رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در خصوص تأمین اعتبار تهیه تانکر‌های سوخت و استقرار آن در ایست و بازرسی، قول مساعد داد و مقرر شد فرماندار نهبندان پیگیری لازم جهت وصول اعتبار لازم را انجام دهد تا توسط شرکت نفت استان تانکر‌های استاندارد تهیه و در محل مناسب قرار گیرد.

پرونده‌های سوخت قاچاق معطل مانده تا ۷۵ روز آینده تعیین تکلیف شود

رئیس کل دادگستری استان به همراه تعدادی از مقامات قضایی استان و شهرستان نهبندان، مدیر کل تعزیرات استان و شهرستان نهبندان، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان هفته نیروی انتظامی را تبریک و به همکاران نیروی انتظامی خداقوت گفت.

عبدالهی با حضور در واحد ثبت پرونده‌های سوخت قاچاق فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان، از وضعیت پرونده‌های قاچاق سوخت مطلع شد و خواستار تعیین تکلیف سریع و دو ماهه پرونده‌های معطل مانده با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان و شهرستان نهبندان شد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در این بازدید گفت: اداره کل تعزیرات استان و شهرستان نهبندان با همکاری نیروی انتظامی شهرستان نهبندان ظرف مدت ۷۵ روز آینده، پرونده‌های قاچاق سوخت معطل مانده را تعیین تکلیف و رسیدگی کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: کشف قاچاق سوخت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *