صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۵ دادگاه علنی برخط در دادگستری پاکدشت برگزار می‌شود

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹:۰۵
کد خبر: ۴۷۹۷۴۱۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران از برگزاری ۵ دادگاه علنی برخط در روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه در دادگستری شهرستان پاکدشت خبر داد.

خبرگزاری میزان - سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران گفت: روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۵ پرونده در شعب ششم و اول حقوقی شهرستان پاکدشت، به صورت بر خط انجام می‌پذیرد.

وی افزود: طبق اوقات اعلام شده دو دادگاه نخست در شعبه ششم با ریاست قاضی محمد امین سمیعی در ساعات ۱۰ و ۱۰:۳۰ صبح برگزار می‌شود و طی آن به موضوع مطالبه خسارت تاخیر تادیه، صورت مجلس تفکیکی و مطالبه اجرت المثل رسیدگی خواهد شد.

سه دادگاه دیگر نیز باموضوعات مطالبه خسارت، مطالبه خسارت تاخیر و تادیه، اعسار ازپرداخت هزینه دادرسی، مطالبه وجه و مطالبه وجه سفته از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در شعبه اول حقوقی با ریاست قاضی محمد زیرک برگزار می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران همچنین افزود: علاقمندان به مباحث حقوقی و قضایی از قبیل طلاق به درخواست زوج، الزام به تمکین، تایید فسخ مالی، الزام به ایفای تعهد مبنی بر مطالبه خسارت، مطالبه خسارت تاخیر تادیه می‌توانند از طریق نشانی http://skyroom.teh-jud.ir/ch/alani-tehran این دادگاه را به صورت برخط مشاهده کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگاه برخط

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *