صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس دادگستری شهرستان آرادان معرفی شد

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲:۵۴
کد خبر: ۴۷۹۷۱۹۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری شهرستان آرادان استان سمنان با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان معرفی شد.

خبرگزاری میزان- مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان آرادان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين عين الكمالي معاون منابع انساني و امور فرهنگی دادگستري كل استان سمنان و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمين شریفی‌نیا امام جمعه آرادان و جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي و نيروهاي نظامي، انتظامي و خانواده شهدا در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عین الکمالی معاون منابع انساني و امور فرهنگی دادگستري استان سمنان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به سهم فراوان فراجا در تکمیل فرآیند قضایی و صدور حکم عادلانه گفت: مقوله امنیت به عنوان زیر ساخت مهم و تاثیرگذار در توسعه جامعه محسوب می‌شود که تلاش‌های همه‌جانبه، شبانه‌روزی و مستمری برای حفظ و تأمین آن صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: رسیدگی به هنگام به پرونده های قضایی، دادرسی الکترونیکی، حفظ کرامت انسانی مراجعین و خدمت رسانی کریمانه به آنان، از جمله اولویت‌های دادگستری استان سمنان در سال جاری است.

در خاتمه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین فریدونی، رئیس جدید دادگستری شهرستان آرادان گفت: تلاش خواهد شد تا در رفع مشکلات و پیگیری مسائل در حوزه های مختلف شاهد ارتقا و پیشرفت باشیم و قطعاً در برخورد با ناهنجاری‌ها با مجرمین و مخلان امنیت، برخورد مناسب و قاطعانه می‌شود. 

در این آیین از زحمات رضا حیدری فیروزجائی تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام والمسلمین فریدونی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان آرادان معرفی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *