صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مبارزه دستگاه قضایی و فراجا با قاچاق سوخت سبب کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در استان هرمزگان شده است

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶:۴۶
کد خبر: ۴۷۹۶۹۴۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در نتیجه مبارزه دستگاه قضایی و فراجا با قاچاق سوخت، کاهش مصرف روزانه چند میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در سطح استان را شاهد هستیم.

خبرگزاری میزان-به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته فراجا از تلاش‌های حافظان نظم و امنیت قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای فراجا استان هرمزگان، از زحمات پلیس و از تعامل آن‌ها با دستگاه قضایی تشکر کرد.

قهرمانی در ادامه با تبیین جایگاه مهم تعاملات پلیس و دستگاه قضایی در پیشگیری از جرایم و برقرار نظم و امنیت، از عملکرد فراجا در این خصوص ابراز رضایت کرد و گفت: همکاری و تعامل سازنده فرماندهی انتظامی استان و دستگاه قضایی در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری از وقوع جرایم، دستاورد‌های خوبی به ارمغان آورده و جایگاه استان هرمزگان را در حوزه امنیت ارتقا داده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه در سایه تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، کار‌های بزرگی در استان صورت گرفته و به ویژه در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت و قاچاق مواد مخدر، امنیت اقتصادی و مباحث مربوط به مسائل اجتماعی، اقدامات استان در سطح کشور بی‌نظیر بوده است.

وی گفت: در نتیجه تعامل و همکاری اعضای شورای تأمین، توفیقات خوبی در حوزه پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت انجام شده است و اگر این اقدامات نبود چه بسا ما با چالش‌های نوینی در حوزه تأمین سوخت مواجه می‌شدیم.

قهرمانی افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت به موازات مقابله، اقدامات پیشگیرانه متعددی از سوی دستگاه قضایی و فراجا صورت گرفته و در نتیجه این اقدامات، کاهش مصرف روزانه چند میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در سطح استان را شاهد هستیم.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با بیان اینکه همکاری دو دستگاه قضایی و انتظامی، ثمرات بسیار خوبی در ارائه خدمت به مردم داشته، تصریح کرد: برای اینکه مبارزه فراگیر با جرایم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه نمود عینی و اثربخش داشته باشد، ارتباط تنگاتنگ نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و این وحدت و تعامل، محکمتر از همیشه ادامه خواهد داشت.

در ادامه این نشست، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تشکر از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان مرکز استان، آمادگی فراجا به منظور عمل به وظایف قانونی را اعلام کرد و گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این نیرو، ارائه کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین اظهار کرد: امنیت موجود در مناطق مختلف استان هرمزگان مرهون حمایت‌های بی وقفه دستگاه قضایی از فراجا است که این موضوع روحیه و انگیزه مضاعفی را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر از سوی حافظان نظم و امنیت استان ایجاد کرده است.

وی در پایان، دستاورد‌های فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در زمینه کاهش جرایم، پیشگیری از وقوع جرم و کشفیات قاچاق و مواد مخدر را نتیجه تعامل و هم افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی عنوان کرد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست مشترک، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اهداء لوح تقدیر از تلاش‌های سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان، معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *