صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قضات و مسئولان قضایی استان قزوین ۸۰۰ مورد بازدید از زندان‌های استان انجام دادند

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸:۱۴
کد خبر: ۴۷۹۶۹۲۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان قزوین از انجام ۸۰۰ مورد بازدید قضات و مسئولان قضایی از زندان‌ها، بازداشتگاه‌ها و کانون اصلاح و تربیت استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری با بیان اینکه بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان امری ضروری است، گفت: یکی از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی بازدید از زندان‌ها و رسیدگی به وضعیت زندانیان است که به صورت مستمر در استان قزوین انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه ساماندهی وضعیت زندانیان با هدف ارتقا وضعیت تحت نظرگاه‌ها، بازداشتگاه‌ها، زندان‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت با حضور مقامات قضایی در زندان انجام می‌شود تا زندانیان به صورت مستقیم و رو در رو مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح کنند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان قزوین در امور زندانیان تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری قضات و مقامات قضایی استان ۸۰۰ بازدید از زندان‌ها، تحت نظرگاه‌ها و کانون اصلاح تربیت انجام دادند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از مرخصی، درخواست بهره‌مندی از ارفاقات قانونی، استفاده از پابند الکترونیک، آزادی مشروط و ... از مهم‌ترین درخواست‌های زندانیان بود که مورد رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: بازدید از زندان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *