صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دستور دادستان مرکز استان فارس برای ایمن‌سازی کمربندی شیراز

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳:۳۰
کد خبر: ۴۷۹۶۸۸۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان فارس در راستای ساماندهی محور پرخطر کمربندی شیراز به ویژه تامین روشنایی این محور، به صورت ویژه این موضوع را بررسی کرد.

خبرگزاری میزان- وضعیت کمربندی شیراز از جمله موضوعات مورد مطالبه مردم طی سال‌های اخیر بوده و معاون حقوق عامه دادستانی مرکز استان فارس نیز در نتیجه اقدامات پیوسته از جمله بازدید‌های میدانی ضمن اعلام مشکلات خطر آفرین کمربندی، رفع نواقص و مشکلات را اولویت بندی و به مسئولان مربوطه اعلام کرده است.

۲۱ شهریور ماه سال جاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در حاشیه چهارمین همایش استانی خبرگزاری فارس ضمن اعلام تشکیل جلسات متعدد کارگروه صیانت از حقوق عامه دادستانی شیراز در خصوص ساماندهی به وضعیت کمربندی شیراز با تعیین ضرب الاجل ۱۴ روزه تأکید کرد که مشکلات روشنای کمربندی شیراز باید برطرف شود.

پس از تعیین این ضرب‌الاجل و اتمام این مهلت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه موضوع با نظارت معاون حقوق عامه دادستانی با جدیت در دستور کار قرار گرفته است، گفت: طبق گزارش نهاد‌های مسئول، روشنایی ۲ کیلومتر از مسیر کمربندی شیراز در تقاطع قائم کامل شده و مورد بهره‌بردای قرار گرفته است.

سید مصطفی بحرینی در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: روشنایی ۶ کیلومتر از مسیر کمربندی حد فاصل تقاطع شهیدان دست بالا تا مهدی آباد نیز که از جمله قسمت‌های پر خطر در کمربندی شیراز است با اعلام نهاد‌های مسئول ظرف ۲۰ روز آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که تا تکمیل صددرصدی روشنایی کمربندی نظارت دادستانی شیراز ادامه خواهد شد، گفت: مسیر ۳۰ کیلومتری رفت و برگشت از پل امام حسن مجتبی (ع) تا سلطان آباد در دستور کار مشترک شرکت توزیع برق شیراز و شهرداری قرار دارد.

دادستان مرکز استان فارس تصریح کرد: ورود دادستانی به سایر مشکلات کمربندی شیراز نیز مطابق با مصوبات جلسات برگزار شده در حال پیگیری است و تلاش می‌کنیم در پایان هر مرحله نتایج به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: فارس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *