صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

عضو هیئت رئیسه مجلس: شاهد حزب‌الله قدرتمندتری در پسانصرالله خواهیم بود

۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۶۱۳۹
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شهادت شهید سید نصرالله را آغازگر اضمحلال کامل نیروی دشمن دانست و گفت: در پسا نصرالله با محور مقاومت و حزب‌الله قدرتمندتری روبه‌رو خواهیم بود.

روح الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان بیان کرد: با وجود اینکه از دست دادن دبیرکل حزب الله لبنان ضربه سنگین روحی برای ما بود اما در طول سالیان و دهه‌های گذشته یک ساختار مستحکم قدرتمند در اختیار حزب الله قرار گرفته که با از دست دادن فرمانده این درخت تنومند آبیاری می‌شود.

وی افزود: اکنون اراده حزب الله بیش از پیش قوی‌تر و ساختار آن قدرتمندتر شده است. نسل‌های جدید جای نسل‌های قبلی را گرفته‌اند، اراده‌‌ها قوی‌تر شده و خون‌خواهی فرمانده‌ در دستور کار آنها قرار گرفته است.

متفکرآزاد گفت: امروز وحدت ملی در لبنان باعث وحدت بیشتر در جهان اسلام و در بین مستضعفین شده است و شهید سید حسن نصرالله جایگاه الهام بخش بیشتری به خود گرفته است.

نماینده مردم آذرشهر، اسکو و تبریز در مجلس تاکید کرد: شهادت شهید سید نصرالله برای ما ضربه سنگین روحی بود، اما برای محور مقاومت می‌تواند آغازگر اضمحلال کامل نیروی دشمن باشد و قطعا در ادامه با حزب الله قدرتمندتری روبه‌و خواهیم بود.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: سید حسن نصرالله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *