صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: حفظ کرامت مراجعین بسیار ارزشمند است و مردم را امیدوار و خرسند می‌کند

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲:۴۷
کد خبر: ۴۷۹۶۱۱۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
بیست و ششمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی صبح امروز در سالن جلسات امامت دادگستری استان برگزار شد.

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی در بیست و ششمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان آذربایجان غربی با تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله گفت: خون این شهید عزیز و شهدای اسلام و مقاومت نیروی مضاعف به نیرو‌های مقاومت و حزب الله است و یقیناً به مانند همه شهدای بزرگ نام شهید نصرالله از خود حسن نصرالله قدرتمند و برای دشمن صهیونی خطرناک‌تر است.

عتباتی افزود: واقعاً هم حیف بود سید حسن نصرالله به غیر از شهادت از دنیا برود و شهادت رخت زینده‌ای بود که بر قامت رعنای این سید جبهه اسلام و مقاومت به دست شقی‌ترین افراد جهان پوشانده شد و یقیناً خون این شهدا ریشه جانیان صهیونیست کودکش را خواهد خشکاند.

 رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به نقش سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری اشاره و گفت:این نهاد‌های بین المللی نشان دادند که رفتار‌های چندگانه در مقابل وقایع در سطح جهان از خود نشان می‌دهند و در مقابل توحش رژیم کودک کش جنایکار هیچ واکنشی ندارند و بلکه دستور ترور از مقر سازمان ملل صادر می‌شود وظیفه جامعه حقوقی تبیین‌گری و روشن سازی جامعه و توضیح ابعاد جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه گفت: همه مسئولین وام‌دار خون شهدا هستند و باید با مدد از ارواح قدسی شهدا تلاش کنیم و دستگاه قضایی می‌تواند در تولید رضایتمندی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری ایفا کند لذا از همکاران خود می‌خواهم در تمامی برنامه‌ها و کار‌های خود این امور را مدنظر قرار دهیم. حفظ کرامت مراجعین بسیار ارزشمند است و مردم را امیدوار و راضی می‌کند.

عتباتی از معاونین خود خواست در تعامل و ارتباط موثر با مدیران، روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضایی باشند و پیام تکریم مراجعین را به همه همکاران عزیز در سراسر استان منتقل کنند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به دستور جلسه درباره روند تشکیل دادگاه صلح پرداخت و تاکید کرد: باید معاونین ناظر با هماهنگی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی نسبت به رفع مشکلات تشکیل دادگاه صلح اقدامات فوری انجام دهند خصوصاً باید صدور ابلاغ‌های قضات دادگاه صلح را بجد پیگیری کنند.

در ادامه جلسه تعدادی از معاونین هم حسب مورد به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

در انتهای جلسه عتباتی با تقدیم لوح تقدیر از اقدام ارزشمند همکار اداری محاکم جزایی ارومیه آقای قاسم فتحعلی زاده به جهت نجات جان متهمی که قصد خودکشی داشت تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: آذربایجان غربی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *