صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گزارش|

ملاقات آسیایی با هموطنان اورونوف/ پرسپولیس به دنبال هموار کردن مسیر صعود

۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰:۳۸
کد خبر: ۴۷۹۵۸۰۴
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین هفته از لیگ نخبگان آسیا امروز به مصاف پاختاکور خواهد رفت.

خبرگزاری میزان - هفته دوم لیگ نخبگان آسیا در حالی امشب آغاز می‌شود که نمایندگان ایران (استقلال و پرسپولیس) باید به مصاف حریفان خود بروند.

در هفته اول تیم فوتبال استقلال توانست با برتری قاطع ۳ بر صفر مقابل الغرافه صدرنشین گروه غرب آسیا لقب گرفت، اما پرسپولیس در خانه الاهلی عربستان علی رغم نمایش درخشانی که داشت، با نتیجه بک بر صفر مغلوب حریفش شد.

در ادامه به آمار و ارقام دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور از هفته دوم لیگ نخبگان، خواهیم پرداخت.

پرسپولیس ایران - پاختاکور ازبکستان؛ سرخ پوشان برای اعاده حیثیت باز می‌گردند

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهرقدس، تیم پرسپولیس ایران میزبان پاختاکور ازبکستان خواهند بود. پرسپولیس و پاختاکور هر ۲ در بازی نخست لیگ نخبگان تن به شکست دادند و به ترتیب در رده دهم و نهم قرار گرفتند.

تیم داوری مسابقه

عبدالله جمالی (داور وسط)، علی تی چراک (کمک یک)، سعود الشمالی (کمک دو)، عبدالله الکندری (کمک داور وی‌ای‌آر) و هاشم الابراهیم (دستیار وی‌ای‌آر) اعضای تیم داوری را تشکیل می‌دهند.

 نکات بازی 

سرخ پوشان تهرانی این هفته پس از فتح شهرآورد روزهای بسیار خوبی را گذراندند و انگیزه و روحیه تیم خوان گاریدو بالاتر از هر زمانی است و شاید الان بهترین فرصت برای پرسپولیس برای جبران باخت هفته اول لیگ نخبگان برابر الاهلی عربستان باشد. دیداری که در تهران برگزار خواهد شد و باید دید سرخ پوشان می‌توانند از امتیاز میزبانی بهره لازم را ببرند یا نه.

در سمت مقابل پاختاکور هم تیمی است که هفته اول را با باخت پشت سر گذاشته و با نتیجه یک بر صفر مغلوب الوصل امارات شده تا این تیم ازبکستانی هم همانند پرسپولیس بدون امتیاز باشد و با هدف جبران نتیجه هفته اول، پای به تهران بگذارد.

دو تیم تاکنون سابقه چهار تقابل قبلی دارند و آخرین رویارویی آن‌ها با برد پرسپولیس همراه بوده که تنها برد قرمزها هم هست. دیداری که تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی با دبل عیسی آل کثیر موفق به کسب برتری در آن شد. اما سابقه سه تقابل قبلی، کسب دو برد برای پاختاکور و یک تساوی است تا تیم ازبکستانی در نتایج کلی از حریف ایرانی پیش باشد.

نگاهی به لیست پاختاکور این واقعیت را آشکار می‌کند که این تیم ازبک بازیکنان چندان گران قیمتی حداقل از دیدگاه ترانسفرمارکت در اختیار ندارد و شاکله اصلی این تیم هم از خود کشور ازبکستان هستند. حتی لیست پاختاکور یک بازیکن یک میلیون یورویی هم در ترانسفرمارکت ندارد که در نوع خود جالب توجه است.

شرزود تمیروف و الکساندر لوبانف دو بازیکن ازبکستانی هستند که سابقه انتقال بین دو تیم را دارند. دو بازیکنی که عمر چندان زیادی در پرسپولیس نداشتند و خیلی زود از جمع قرمزها جدا شدند.

بازگشت اوستون اورونوف خبر خوب برای پرسپولیسی‌هاست. به خصوص که گاریدو سعید صادقی را هم بخشیده و او به تیم برگشته است

باید منتظر ماند و دید نتیجه مچ اندازی خوان گاریدو اسپانیایی با ماکسیم ازبک چه نتیجه‌ای خواهد داشت و گاریدو می‌تواند پس از غلبه بر رقیب سنتی در دربی پایتخت، به اولین برد آسیایی هم برسد یا نه.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *