صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مصدومیت تراشتگن و معضل مانشافت؛ نویر به سنگر آلمان باز می‌گردد؟

۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۵۶۱۷
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
با مصدومیت آندره تراشتگن، دروازه آلمان با یک معضل رو به رو شده و باید دید تصمیمات کادرفنی مانشافت چه خواهد بود.

خبرگزاری میزان - مارک آندره تراشتگن، سنگربان تیم فوتبال بارسلونا یک شانس بزرگ برای تصاحب دروازه تیم ملی کشورش به دست آورد. او با وجود خداحافظی مانوئل نویر دیگر از کمند نیمکت خارج شده و به دروازه بان اول تیم ملی آلمان تبدیل شده بود، اما بخت بد او باعث شد که باز هم این فرصت از دست او برود. مصدومیت واژه آشنا برای بازیکنانی است که در اوج بودند و با بدشانسی رو به رو شدند.  

اما مصدومیت شدید این بازیکن در جریان دیدار بارسلونا برابر ویارئال که با دوری طولانی مدت و حداقل هفت ماهه همراه خواهد بود باعث شده است که این فرصت از دست او برود و نگرانی‌هایی درباره دروازه تیم ملی آلمان برای هواداران این تیم به وجود بیاید.  

در این شرایط مانوئل نویر دروازه بان شماره یک سابق تیم ملی آلمان که به تازگی از بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود، با بروز این اتفاق برای همراهی تیم ملی کشورش اعلام آمادگی کرده و گفته که می‌خواهد تا زمان بهبود تراشتگن در اختیار تیم ملی کشورش باشد. این تصمیم او درست نزدیک به یک ماه پس از خداحافظی او از تیم ملی گرفته شده و حال باید دید که نویر را دوباره در لباس مانشافت می‌بینیم یا خیر.

او در حال حاضر فقط در باشگاه بایرن مونیخ توپ می‌زند و تا به حال واکنشی به این موضوع نشان نداده و فرویند در این باره به خبرنگاران گفت: این تصمیم شخصی او است و تصمیم‌گیری در این باره به خودش مربوط است. نویر در حال حاضر انگیزه و روحیه خوبی دارد. او در شرایط خوبی قرار دارد و امیدواریم که خیلی زود دوباره به اوج آمادگی برسد. ما هنوز درباره این موضوع با او صحبتی نکرده‌ایم.

مصدومیت تراشتگن به یک معضل جدی تبدیل شده تا جایی که تیم بارسلونا هم جایگزین مناسبی برای او پیدا نکرده و در حال حاضرشزنی به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای دروازه کاتالان‌ها معرفی شده است. متئو مورتو خبرنگار معتبر رلوو اعلام کرد که وویچک شزنی دروازه بان سابق یوونتوس با شرایط بارسلونا برای پیوستن به این تیم موافقت کرده است. حال حضور این دروزاه بان لهستانی را نوعی فداکاری تلقی می‌کنند و رسانه‌ها بر این باور هستند که این می‌تواند یک شروع دیگر برای او باشد. با این حال مصدومیت تراشتگن زمینه ساز بازگشت نویر و حضور شزنی در بارسلونا تا به اینجا شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *