صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: سفرهای استانی رئیس دستگاه قضا باعث گره‌گشایی از مشکلات مردم می‌شود

۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰:۳۲
کد خبر: ۴۷۹۵۳۹۹
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس ضمن اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر آن را باعث گره‌گشایی در امور مردم دانست و از تعیین تکلیف برخی اراضی و رفع تعارض منافع بین دستگاه‌ها و مردم قدردانی کرد.

غلامحسین زارعی در گفتگو با میزان، با اشاره به سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه و پیامدهای مثبت آن اظهار کرد: از ریاست محترم قوه قضاییه بابت حضور در استان بوشهر و یادواره شهید رئیسعلی دلواری و دلیران دشتی و تنگستان در روز مبارزه با استعمار قدردانی می‌کنم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه یک تحول معناداری را در قوه قضاییه شاهد هستیم گفت: سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر باعث گره‌گشایی‌هایی در امور مردم بود و این سفر در بحث آزادسازی زندانیان نیز موثر واقع شد.

وی گفت: رئیس قوه قضاییه برای تعیین تکلیف برخی اراضی یا تعارض منافعی که بین بعضی از دستگاه‌ها و مردم در اسناد وجود داشت قول مساعد دادند و لذا مراتب تشکر خودمان را از مجموعه قوه قضاییه در استان اعلام کردیم.

زارعی با بیان اینکه سفر رئیس قوه قضاییه به بوشهر بین مردم استان بازخورد خیلی خوبی داشت گفت: عفو و تخفیف زندانیان نیز در دستور کار قرار گرفت و در پی آن شاهد گره‌گشایی در بحث عفو و تخفیف بین زندانیان بودیم و انتظار داریم هر سال این اتفاق رخ بدهد.

در جریان سفر غیررسمی ریاست قوه قضاییه به استان بوشهر مشکلات و موانع صدور اسناد مالکیت برای اراضی شهر آب‌پخش از توابع شهرستان دشتستان این استان مرتفع و کار صدور اسناد مالکیت برای مالکان این اراضی پس از ۷۰ سال سردرگمی مردم آغاز شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سفر به بوشهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *