صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دادستان مرکز استان خوزستان با خانواده‌های زندانیان دیدار کرد 

۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹:۳۲
کد خبر: ۴۷۹۵۲۹۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان به همراه جمعی از مسئولین قضایی و معاونین اداره کل زندان‌ها با خانواده‌های زندانیان اهواز دیدار کردند.  

خبرگزاری میزان- امیر خلفیان با بیان اینکه دیدار با خانواده زندانیان در راستای اجرای برنامه‌های سند تحول قضایی و سیاست‌های حمایتی از خانواده‌های زندانیان است، گفت: در برخی موارد خانواده‌های زندانیان نسبت به لحاظ در حبس بودن سرپرست خانواده با دشواری‌هایی روبرو می‌شوند، از این رو دیدار‌ها که با برنامه ریزی مدون و مستمر در دستور کار این دادستانی قرار دارد، جهت ارزیابی وضعیت مسکن، تحصیل و اشتغال و معیشت خانواده‌های زندانیان بسیار تاثیرگذار است. 

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده زندانیان باید نخستین اولویت کاری انجمن حمایت از زندانیان باشد، تصریح کرد: مردم و خیرین می‌توانند با کمک‌های خود به این انجمن، در خدمات رسانی مناسب به زندانیان در جهت حرفه آموزی پایدار و حمایت از حفظ سلامت خانواده زندانیان که مرتکب جرمی نشده‌اند، کمک کنند. 

خلفیان افزود: در این بازدید‌ها تلاش بر این است که با شناخت و شناسایی جامعه هدف که خانواده زندانیان هستند و با توجه به استقرار شرکت‌های صنعتی متعدد در اهواز، ظرفیتی برای  اشتغال خانواده زندانیان فراهم شود و باید خانواده زندانیان را به سمت و سوی اشتغال با درآمد مناسب و پایدار هدایت کرد. 

در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین کوتی قاضی ناظر زندان‌های اهواز، ریگی معاون نیروی انسانی و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان اهواز حضور داشتند، زمینه آزادی و ردمال یک زندانی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با کمک انجمن حمایت از زندانیان فراهم و همچنین هدایا و بسته‌های معیشتی تحصیلی به ارزش پنج میلیون تومان به هرکدام از خانواده‌ها جهت شروع سال تحصیلی اهدا شد.

همچنین دستورات لازم جهت تعمیر و بازسازی منازل تعدادی از مددجویان و تامین ودیعه مسکن آنان صادر شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: خوزستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *