صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

معاون اول قوه قضاییه: تسریع و تسهیل در فراهم کردن زیرساخت‌ها به منظور برپایی واحد معاضدت ویژه خانواده شهدا و ایثارگران امری ضروریست

۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴:۵۵
کد خبر: ۴۷۹۵۱۶۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون اول قوه قضاییه بر تسریع و تسهیل در فراهم کردن زیرساخت‌ها به منظور برپایی واحد معاضدت ویژه خانواده شهدا و ایثارگران، در سمنان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز در جمع خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگر که در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده آنان در سالن جلسات شهرداری سمنان برگزار شد، حضور یافت. 

معاون اول قوه قضاییه بازگو کردن فضائل و ارزش‌های دفاع مقدس را برای نسل جوان ضروری عنوان کرد و گفت: جوانان ما باید بدانند شهدا و جانبازان چه کسانی بودند و چه ویژگی‌های زیستی ممتازی داشتند. 

وی با اشاره به زیست ممتاز شهدایی، چون شهید مهدی باکری، گفت: اگر چنین اشخاصی با این روحیه ممتاز و سرشار از اخلاص و جوانمردی و اخلاق نبودند ما در جنگی که همه دنیا علیه کشورمان بسیج شدند، هیچ گاه موفق نبودیم. 

وی از همراهی توام با اخلاص خانواده شهدا با آنان، به عنوان موهبتی ارزشمند یاد کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف نظام و کشور نیازمند فکر و اندیشه الهی هستیم، گفت: اگر فعالیتی داریم توام با این موضوع است که منجر به شتاب پیشرفت و تمدن بیشتر کشور عزیزمان شود. 

معاون اول قوه قضاییه اظهار داشت:امروز دنیا مقابل ما بسیج شد و جرم ما این است که برای خدا و با خدا زندگی می‌کنیم و خواهان حفظ کرامت و شرافت انسانی همگان هستیم و هر فردی که شرافت دارد نمی‌تواند با ظلم عریانِ کودکان مظلوم کنار بیاید. 

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی با بیان اینکه دشمنان با عقاید و باور‌های دینی ما سر جنگ دارند، گفت: امروز ما در قبال حفظ میراث بزرگان و شهدا مسئولیم و درد حاکم بر جوامع مظلوم، ما را متاثر می‌کند. 

وی در خصوص درخواستی مبنی بر برپایی میز خدمت قضایی با محوریت بررسی و حل مشکلات قضایی خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گفت: تسریع و تسهیل در فراهم نمودن زیرساخت‌ها به منظور برپایی واحد معضلات ویژه خانواده جانبازان و معلولان از موارد ضروری است و باید محقق شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *