صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح: بیش از ۶ هزار متر از اراضی منطقه دازگاره رفع تصرف شده است

۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۵۱۶۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از رفع تصرفات غیر قانونی از ۶ هزار و ۳۳۸ متر مربع اراضی منطقه دازگاره در شهرستان مهدیشهر استان سمنان با اقدام قاطع مسئولین این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان- در سفر حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به مهدیشهر، شورای اداری این شهرستان تشکیل جلسه داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در این جلسه با اشاره به مشکلات کارخانه تایر این شهرستان گفت: در جلسه شورای اداری مقرر شد با توجه به آلایندگی‌های احتمالی این کارخانه، با استفاده از فیلتر‌های استاندارد و همچنین پرداخت عوارض مربوط به آلایندگی به شهرستان نسبت به افتتاح این کارخانه اقدام شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ادامه افزود: شورای اداری این شهرستان مشکلاتی را درباره ریزش قنات طالب آباد مطرح کردند که با توجه به بالا آمدن آب، بعضاً به ۱۶ متر در چاه‌های مربوط به قنات که حکایت از ریزش داخل قنات دارد، خطرات مربوط به فرونشست زمین و احتمال تخریب منازل، جدی است، در خصوص تامین اعتبار لازم جهت لایروبی و بازسازی قنات، تصمیماتی اتخاذ و به استماع رئیس قوه قضاییه خواهد رسید.

وی همچنین در این جلسه درباره رفع تصرفات غیر قانونی اراضی منطقه دازگاره گفت: درباره ساماندهی اراضی در بند این شهرستان و بخش‌های تابعه و مبارزه با تصرفات غیر قانونی مخصوصاً ۶ هزار و ۳۳۸ متر مربع از اراضی منطقه دازگاره که می‌تواند نسبت به آینده منابع طبیعی و محیط زیست این شهرستان و استان مخاطره آمیز باشد، مباحث کارشناسی مطرح شد و جمع بندی این مباحث در جلسه عصر امروز، در محضر رئیس قوه قضاییه مطرح می‌شود و به جد، پیگیر رسیدگی به این امور هستیم.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *