صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: مصوبات سفر‌های استانی حتما اجرایی می‌شود

۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۷۹۵۱۵۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با تاکید بر اینکه در سفر‌های استانی قولی خارج از توان داده نمی‌شود، گفت: هدف از سفر‌های استانی آگاهی از مشکلات و نیاز‌های هموطنان است و اگر طرح و موضوعی در قالب این سفر‌ها به تصویب می‌رسد حتما اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری میزان- عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جریان سفر استانی رئیس قوه و مسئولان عالی قضایی به استان سمنان، صبح امروز در شهرستان سرخه حضور یافت.

وی در این سفر ضمن حضور در دادگستری شهرستان و بازدید از بخش‌های مختلف آن گفت: وحدت و یکپارچگی موجود در این شهرستان زمینه‌ای برای رفع مشکلات خواهد بود و قطعا با تکیه بر دستاورد‌های دفاع مقدس و سبک مدیریت این دوران بسیاری از مشکلات و موانع جدی قابل حل خواهد بود.

مسجدی پس از شنیدن و آگاهی از برخی مشکلات شهرستان از جمله کمبود اعتبارات، مسایل زیست محیطی و آلاینده ها، پرونده‌های کثیرالشاکی، جمعیت اتباع ساکن در شهرستان برای پیگیری قول مساعد داد و افزود: مشکلات مطرح شده از سوی مسئولان شهرستان حتما مطرح و پیگیری خواهد شد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تصریح کرد: هر موضوع و مسئله‌ای که مربوط به سیستم قضایی باشد در جلسه شورای عالی قضایی مطرح و راهکار‌های رفع آن در نظر گرفته می‌شود علاوه بر آن سایر موضوعات مربوط به قوای مجریه و مقننه نیز در جلسات سران قوا توسط رئیس قوه قضاییه به روسای این قوا برای پیگیری و حل مسائل منتقل خواهد شد.

وی اظهار کرد: موضوعاتی همچون آلایندگی هوا و مسایل زیست محیطی که به عنوان یک مشکل از سوی مسئولان شهرستان سرخه مطرح شد مربوط به حقوق عامه است و در کنار سایر مشکلات حتما پیگیری خواهد شد و انگیزه لازم در قوه قضاییه برای پیگیری مشکلات از دولت و مجلس وجود دارد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با تاکید بر اینکه در سفر‌های استانی قولی خارج از توان داده نمی‌شود، گفت: هدف از سفر‌های استانی آگاهی از مشکلات و نیاز‌های هموطنان است و اگر طرح و موضوعی در قالب این سفر‌ها به تصویب می‌رسد حتما اجرایی خواهد شد.

 مسجدی درباره مسایل رفاهی و معیشتی کارکنان از جمله موضوع تعاونی مسکن گفت: در حوزه مسایل رفاهی اهتمام جدی در سطوح مدیریتی قوه قضاییه وجود داد که امیدوارم با پیگیری‌های صورت گرفته این موضوع بیش از پیش محقق شود ضمن آنکه در بحث تعاونی مسکن نیز نظر رییس محترم قوه قضاییه حذف تعاونی‌های خرد و ایجاد تعاونی‌های بزرگ برای میسر شدن امکان پرداخت از سوی همکاران و دسترسی سریعتر آنان به مسکن است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه برنامه‌های این سفر از اداره ثبت اسناد شهرستان سرخه نیز بازدید و با کارکنان و مراجعین آن دیدار کرد.

مسجدی در این بازدید نیز درباره پیگیری برخی از مشکلات از جمله عدم مطابقت حد و حدود پلاک‌های کشاورزی در محل و سند مالکیت، کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی اداره ثبت قول مساعد داد.

دیدار با خانواده شهید حسنان از شهدای جنگ تحمیلی از دیگر برنامه‌های دکتر مسجدی در سفر یک روزه به شهرستان سرخه بود.

 مسجدی همچنین از پارکینگ "سمن چشمه" شهرستان سرخه که محل نگهداری خودرو‌های تصادفی و یا توقیفی است بازدید کرد و در رابطه مطرح کردن مشکلات این پارکینگ از جمله نگهداری طولانی مدت برخی خودروها، در جلسه شورای قضایی استان و پیگیری برای رفع آن قول مساعد داد.

بازدید از اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان و دیدار صمیمانه با کارکنان این اداره کل از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در این سفر بود.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: مسجدی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *