صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

عضو هیئت رئیسه مجلس: محکومیت ترور دولتی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مواضع اصولی رئیس جمهور در سازمان ملل بود

۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲:۱۴
کد خبر: ۴۷۹۴۹۰۲
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه محکومیت ترور دولتی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مواضع اصولی و خوب رئیس جمهور بود گفت: ما در مجلس شورای اسلامی از مواضع مطرح شده در مجمع عمومی سازمان ملل حمایت می‌کنیم.

احمد نادری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بیان کرد: سخنرانی خیلی خوبی بود و مواضع اصولی جمهوری اسلامی را اعلام کرد. از جمله موارد مهم مطالب رئیس جمهور می‌توان به جملاتی همچون «این ایران نیست که در کنار مرز‌های شما پایگاه نظامی ساخته است. ایران نیست که کشور شما را تحریم کرده و مانع از روابط تجاری شما با جهان شده است. ما نیستیم که سران ارتش شما را ترور کرده‌ایم، بلکه آمریکاست که عزیزترین سردار نظامی ایران را در فرودگاه بغداد ترور کرده است» اشاره کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: محکومیت ترور دولتی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مواضع اصولی و خوب رئیس جمهور بود. همچنین بحث تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران از نکات خوب سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل محسوب می‌شود.

وی افزود: ما در مجلس شورای اسلامی از مواضع رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل حمایت می‌کنیم و امیدوار هستیم که این روند همچنان ادامه پیدا کند.

نادری با بیان اینکه راه حل بحران عزه در فلسطین است گفت: همه مردمان چه کسانی که در حوزه جغرافیایی فعلی فلسطین هستند چه همه آنهایی که در این حوزه جغرافیایی زندگی می‌کنند یا نیستند و مجبور به مهاجرت و جلای وطن کرده‌اند باید برگردند و همه‌پرسی انجام شود و این در واقع موضع همیشگی جمهوری اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه حضور در سازمان ملل و اجلاس‌های رسمی سازمان ملل برای همه هیئت‌های دولتی بسیار مهم است اظهار کرد: این موضوع دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی برای کشور است و اگر خوب استفاده شود برای منافع ملی ارزشمند خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *