صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: ارتش بازوی توانمند کشور در دفاع از میهن است

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۷۹۴۸۶۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه ارتش بازوی توانمند کشور در دفاع از میهن و دفع شر دشمنان است، گفت: تعهد نیرو‌های ارزشمند این مجموعه بازدارنده و سد محکمی در برابر هر گونه تجاوز است.

خبرگزاری میزان-ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امیر سرتیپ دوم شفیعی فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی دیدار و ضمن گرامیداشت یاد شهدا، هفته دفاع مقدس را به دلیر مردان ارتش تبریک و تهنیت گفت.

عتباتی در این دیدار که تعدادی از معاونین وی را همراهی می‌کردند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بازوی توانمند کشور در دفاع از میهن و دفع شر دشمنان بوده و هست و توان بالای رزمی و تعهد نیرو‌های ارزشمند آن بازدارنده و سد محکمی در برابر هر گونه تجاوز است.

وی افزود: دلیر مردان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی مرز‌های آبی، خاکی و هوایی کشور بخوبی حافظ منافع و امنیت کشور هستند و رشادت‌های آن‌ها در دوران دفاع مقدس هیچگاه از ذهن مردم کشورمان بیرون نخواهد رفت.

امیر شفیعی فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش هم در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی استان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده کل قوا با تمام توان از کیان کشور صیانت و حفاظت می‌کند.

وی افزود: قرارگاه شمالغرب در کنار دستگاه قضایی استان و سایر نهاد‌ها در تامین امنیت مردم بوده و هست و همکاری‌ها و همراهی لازم را دریغ نمی‌کند.

عتباتی در پایان با تقدیم لوح ضمن تبریک هفته دفاع مقدس انتصاب امیر شفیعی در سمت فرماندهی قرارگاه شمالغرب ارتش را هم تبریک گفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: ارتش نزاجا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *