صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی ۱۰۴؛ جوخه زخمی گاریدو با کوله باری از مصدوم

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۴۸۱۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس تحت هدایت گاریدو در مهم‌ترین بازی لیگ برتر از هفته ششم باید به مصاف استقلال برود.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس  از ساعت ۱۹ امشب، چهارشنبه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم فوتبال استقلال خواهد رفت. کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس برای نخستین بار هدایت سرخ‌پوشان را در یک دیدار بزرگ و پر تماشاگر بر عهده خواهد داشت و قطعاً برنامه ویژه‌ای برای دیدار مهم خواهد داشت.

سرخ پوشان پایتخت که در روز‌های گذشته درگیر مصدومیت چند بازیکن کلیدی‌شان بودند حالا برای این دیدار باید دست به عصا باشند. در آستانه حساس‌ترین بازی نیم‌فصل اول سرخ‌ها، گاریدو نیز با تعداد قابل‌توجهی از ستارگان مصدوم در تیمش مواجه است که شرایط آن‌ها نیز برای دیدار امشب هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است.

در پرسپولیس ایوب العملود، مرتضی پورعلی گنجی و اوستون اورونوف همچنان وضعیت نامشخصی دارند، هرچند با اضافه شدن ایوب به تمرینات گروهی پرسپولیس به نظر می‌رسد این مدافع مراکشی برای همراهی تیمش در بازی امشب مشکلی نداشته باشد.

گاریدوی اسپانیایی که به نظر می‌رسد با عملکرد خوبش در این چند ماهه توانسته جایگاه خوبی بین هواداران پیدا کند برای این مسابقه هم احتمالاً با ترکیبی هجومی به زمین خواهد رفت.

براساس تمرینات روز‌های گذشته سرخ‌ها و گزارشات پزشکی به نظر می‌رسد پرسپولیس در این بازی با ترکیب گندوز، عملود، کنعانی، گولسیانی، محمدی، ریگی، رفیعی، امیری، فرشاد احمدزاده، عالیشاه و علی علیپور به زمین خواهد رفت.

تاکنون غیبت اورونوف در ترکیب سرخ‌پوشان قطعی شده، یاسین سلمانی و سعید صادقی هم در سفر به اراک پرسپولیس را همراهی نکرده‌اند.

لوکاس ژوائو مهاجم جدید سرخ ها که عملکرد خوبی در ۲ بازی اخیر داشته سورپرایز ویژه گاریدو در دربی خواهد بود. در کنار او عیسی آل کثیر و محمد خدابنده‌لو نیز می‌توانند فرصت حضور در دربی را پیدا کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *