صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ترکیب احتمالی استقلال در دربی ۱۰۴؛ از غیبت کاپیتان دوم تا حضور ثابت رمضانی

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۴۸۰۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال استقلال امشب در هفته ششم لیگ برتر باید در دربی پایتخت به مصاف پرسپولیس برود.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۹ امشب، چهارشنبه در هفته ششم لیگ برتر در استادیوم امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس خواهد رفت. با توجه به حساسیت این مسابقه و شرایط بحرانی نکونام، این سرمربی قطعاً برای حفظ جایگاه خود و جلوگیری از تشنج روی سکو‌ها میل به بازی تدافعی خواهد داشت و همانند دیگر مسابقات با چند تغییر به مصاف شاگردان گاریدو خواهد رفت.

باتوجه به اخراج روزبه چشمی در بازی قبلی جواد نکونام برای چیدن ۱۱ بازیکن اصلی خودش در دربی تهران به مشکل خواهد خورد. آبی‌پوشان حالا کاپیتان دوم خود را در دربی ۱۰۴ ندارد و نکونام برای پرکردن جای خالی این بازیکن باید چند تغییر در تیمش اعمال کند.

طبق اخبار دریافتی از اردوگاه آبی‌پوشان در کنار چشمی و محمدی که به دلیل محرومیت تیمشان را همراهی نخواهند کرد کاکوتا و کوشکی هم به دلیل مصدومیت دیدار برابر پرسپولیس را از دست داده‌اند؛ البته گفته می‌شود بلانکو در تمرینات تیم حضور پیدا کرده و به احتمال زیاد در ترکیب ۲۰ نفره این تیم قرار خواهد گرفت.

از آنجایی که نکونام مرد ریسک پذیری نیست و برای دیدار با پرسپولیس نمی‌خواهد تغییر زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند به نظر می‌رسد تنها جای خالی چشمی را با حضور فیکس محمدحسین مرادمند پر کند. 

یک روز پیش از برگزاری دربی ۱۰۴ خبر بخشش محرومیت مهرداد محمدی منتشر شد و گفته شد او مشکلی برای بازی با پرسپولیس نخواهد داشت، اما ابهاماتی در این خصوص نیز وجود دارد هر چند مسئولان برگزاری مسابقه مجوز حضور او در بازی مقابل سرخ‌پوشان را ندادند. 

ستاره استقلال در لیست سازمان لیگ محروم است

در شرایطی که باشگاه استقلال از حضور مهرداد محمدی در هفته ششم خبر داده، سازمان لیگ اسامی محرومان این هفته را اعلام کرد که نام مهرداد محمدی هم در آن قرار دارد. طبق اعلام سازمان لیگ، ابوالفضل کوهی، سهیل صحرایی، روزبه چشمی، مهرداد محمدی و محمد پاپی محرومان هفته ششم لیگ برتر هستند. با این حساب حضور مهرداد محمدی از لحاظ قانونی در دربی ۱۰۴ امکان پذیر نخواهد بود و او به همراه روزبه چشمی غایبان اصلی این دیدار بزرگ خواهند بود.

ترکیب استقلال برای دربی چگونه خواهد بود؟

با این تفاسیر نکونام می‌تواند با همان ترکیب «حسینی، مرادمند، سیلوا، زکی‌پور، جلالی، رضاییان، اندونگ، نیک نفس، رضاوند، اسلامی، ماشاریپوف و رمضانی» تیمش را به میدان بفرستد.

باتوجه به شرایطی که استقلال دارد و فشار‌هایی که از سمت هواداران و کادر مدیریتی باشگاه روی جواد نکونام است، باید انتظار یک ترکیب محتاط از سوی این سرمربی را داشته باشیم.

البته این در شرایطی است که بلانکو هم این روز‌ها نتوانسته با آمادگی کامل در تمرینات این تیم حاضر شود و همین هم باعث شده تا نکونام در پست مهاجم نوک با محدودیت مواجه شود. بدین ترتیب احتمالا باید شاهد حضور ثابت آرمان رمضانی در این بازی باشیم. با توجه به حضور رمضانی، احتمال بازی کردن همزمان زکی‌پور و جلالی برای ارسال از جناحین زیاد خواهد بود تا استقلالی‌ها پلن ویژه‌ای روی ارسال از جناحین داشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *