صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نایب رئیس مجلس: وزارتخانه مشکل معلمان را یکبار برای همیشه حل کند

۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹:۴۴
کد خبر: ۴۷۹۴۷۰۳
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
حاجی بابایی در پاسخ به نماینده علی آباد، گفت: تاکید داریم وزارتخانه آموزش و پرورش یا نیرو به کار نگیرد اگر به کار می گیرد شخصیت آن ها را مدنظر قرار دهد. تعیین تکلیف معلمان در طرح های مختلف یک بار برای همیشه حل شود، امیدواریم از طریق دانشگاه فرهنگیان کمبود معلم جبران شود.

خبرگزاری میزان -  رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید طی تذکری، گفت: حادثه دلخراش طبس که منجر شد تعداد بسیاری از کارگرانمان جانشان را از دست بدهند را خدمت تمام ملت ایران تسلیت می‌گوییم، به واسطه همین موضوع باید صدای کارگران باشیم. باید قانونی در خصوص امنیت این گروه تدوین شود، سال گذشته شهید رئیسی به عنوان رئیس جمهور از این منطقه بازدید داشتند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رفت مسئولین از وزارتخانه‌های مختلف گزارشی در خصوص حادثه طبس در این جلسه ارائه می‌دادند، بسیار از کارگران که برای سازندگی این کشور تلاش می‌کردند جان خود را از دست داده اند، کمیسیون اجتماعی از بازماندگان این حادثه حمایت می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه دلخراش غزه و لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران تاثیر خود را در منطقه و جهان گذاشته است.

نوروزی در ادامه با اشاره به کمبود معلم در سیستم آموزشی کشور، گفت: امروز طرح‌های بسیاری از معلمان از خرید خدماتی‌ها گرفته تا نهضتی‌ها با توجه به کمبود معلمی که داریم باید در سیستم آموزشی کشور دیده شوند. همچنین مطالبات و همسان سازی حقوق بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد. جناب آقای حاجی بابایی شما رئیس کمیسیون بودجه بوده اید انتظار می‌رود که مسائل مطرح شده مورد توجه قرار بگیرد و در دولت پیگیری شود.

نایب رئیس مجلس در پاسخ به نماینده علی آباد، گفت: وزیر آموزش و پرورش در چند روز گذشته در کمیسیون آموزش حضور یافته، تمام موارد عنوان شده در خصوص کمبود معلم مطرح شده است، تاکید داریم وزارتخانه آموزش و پرورش یا نیرو به کار نگیرد اگر به کار می‌گیرد شخصیت آن‌ها را مدنظر قرار دهد. تعیین تکلیف معلمان در طرح‌های مختلف یک بار برای همیشه حل شود، امیدواریم از طریق دانشگاه فرهنگیان کمبود معلم جبران شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: جلسه علنی مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *