صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پشت پرده لغو بازگشت هاشمی‌نسب به کادرفنی استقلال؛ یاغی پول گرفت، اما برنگشت!

۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰:۵۰
کد خبر: ۴۷۹۴۶۸۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
در حالی که مدیران باشگاه استقلال روز گذشته با مهدی هاشمی‌نسب توافق کردند تا دوباره به کادرفنی آبی‌پوشان ملحق شود، اما به یکباره در اقدامی غیرمنتظره تصمیم خود را تغییر داد.

خبرگزاری میزان - انتشار خبر بازگشت مهدی هاشمی‌نسب به کادرفنی استقلال عصر روز دوشنبه حال و هوای خاصی در لایه‌های هوادارای استقلال به راه انداخت، اما با وجود انتشار خبر بازگشت هاشمی‌نسب، مربی سابق آبی‌ها در اظهارنظری کوتاه گفت: فعلاً سکوت می‌کنم تا بعد از دربی، چون خبری از بازگشتم به استقلال نیست.

با این اظهارنظر جنجالی بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دوباره داغ شد، شایعات مختلفی درباره چرایی ماجرا و منتفی شدن دوباره حضور دستیار فصل گذشته نکونام مطرح شد، اما هیچ یک از آن‌ها صحت و سقم درستی نداشت و صرفاً یک گمانه‌زنی معمولی بود.

پیگیری‌های خبرنگار میزان نشان می‌دهد، مدیران باشگاه استقلال روز گذشته با مهدی هاشمی‌نسب توافق کردند تا او دوباره به مجموعه کادرفنی ملحق شود، اما به یکباره در حالی که قرار بود به ساختمان باشگاه برود در اقدامی غیرمنتظره تصمیم خود را تغییر داد و با اظهارنظری منکر همه توافقات صورت گرفته شد. 

پیگیری‌های خبرنگار میزان نشان می‌دهد مدیران استقلال برای جلب رضایت هاشمی‌نسب مبلغ مطالبات او از فصل گذشته را پرداخت کردند تا دیگر طلبی از باشگاه نداشته باشد، اما با وجود دریافت این مبلغ گویا هاشمی‌نسب همچنان اعتقاد دارد که از استقلال طلبکار است به همین دلیل تصمیم گرفت به جای سفر به اراک برای همراهی تیم در دربی، به خارج از کشور سفر کند تا به این ترتیب فعلاً بازگشت او در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *