صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آیین معرفی و ابلاغ احکام قضات دادگاه‌های صلح مرکز استان زنجان برگزار شد

۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷:۴۳
کد خبر: ۴۷۹۴۶۶۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
آیین معرفی و ابلاغ احکام قضایی قضات دادگاه‌های صلح مرکز استان زنجان که با حضور معاونین دادگستری و رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان برگزار شد

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در آیین معرفی و ابلاغ احکام قضایی قضات دادگاه‌های صلح مرکز استان زنجان که با حضور معاونین دادگستری و رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: از اعلام آمادگی همکاران قضایی برای فعالیت در دادگاه‌های صلح تشکر می‌کنم.

وی افزود: شغل قضاوت سختی‌های خاص خود را دارد و اجرای عدالت در دادگاه‌های صلح که با پیچیدگی‌ها و سختی‌های هم در شروع همراه خواهد بود، بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق گفت: اجرای قانون جدید شورا‌های حل اختلاف و فعالیت دادگاه‌های صلح فرصتی است برای مجموعه قضایی که امیدواریم با تلاش و تبادل نظر میان همکاران با موفقیت از این مقطع هم عبور کنیم.

رئیس کل دادگستری زنجان تصریح کرد: به دعاوی مالی زیر ۵۰ میلیون تومان و سایر پرونده‌هایی که طرفین پرونده درخواست رسیدگی در دادگاه‌های صلح را کنند در این شعب رسیدگی خواهد بود و بخشی از این آراء یک مرحله‌ای و قطعی خواهد بود.

وی با بیان اینکه فعالیت دادگاه‌های صلح با ۱۰ قاضی در مرکز استان زنجان شروع خواهد شد، اظهار کرد:در ادامه کار با صدور احکام، همکاران قضایی تعداد شعب دادگاه‌های صلح به ۱۹ نفر افزایش خواهد یافت.

در ادامه جلسه احکام هفت نفر قضات دادگاه‌های صلح ابلاغ و رسما فعالیت خود را در دادگاه‌های صلح آغاز کردند. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *