صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل: دفاع مقدس معادلات قدرت در غرب آسیا را تغییر داد

۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶:۲۸
کد خبر: ۴۷۹۴۳۲۶
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان پدافند غیرعامل هفته دفاع مقدس را میراث ایستادگی ملت ایران علیه جهان استکبار دانست و گفت: اقتدار ملی ناشی از دفاع مقدس معادلات قدرت در غرب آسیا را تغییر داد.

خبرگزاری میزان - سردار جلالی در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور روز‌هایی است که ملت ایران با دلاوری، شجاعت و استقامت در برابر تجاوز دشمن بعثی که توسط جبهه استکبار با بن دندان مسلح شده بود ایستاد و با اتحاد و همبستگی، از مرز و بوم، هویت، فرهنگ و ارزش‌های خود دفاع کرد.

این هفته فرصتی است تا یاد و خاطره‌ی تمامی شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دلیر این مرز و بوم را گرامی بداریم که در سخت‌ترین شرایط و با دست‌های خالی، اما با قلبی سرشار از ایمان ندای پیر فرزانه انقلاب خمینی کبیر را لبیک گفتند تا دشمن متجاوز نتواند حتی یک وجب خاک ایران غصب کند.

دفاع مقدس نه تنها یک دوره هشت‌ساله از مقاومت و ایثار بود، بلکه باعث شد فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر هر گونه ظلم و تجاوز برای ملت‌های آزاده جهان متبلور و نهادینه شود.

یکی از تجارب و دستاورد‌های مهم و راهبردی دفاع مقدس این آموزه بود که تولید و پاسداشت امنیت ملی جز از طریق اتکای به توان داخلی و محصولات و فناوری‌های بومی میسر نخواهد و هرنوع غفلت از توطئه دشمن نتیجه جز تولید ناامنی نخواهد شد.

این هفته، نمادی از مقاومت، ایستادگی و ایمان مردمی است که با تکیه بر ارزش‌های والای انسانی و اعتقادی، توانستند حماسه‌ای جاودان خلق کنند. حماسه‌ای که امتداد آن را در عملیات طوفان الاقصی و پس از آن وعده صادق، موازنه‌های قدرت در جهان را بر هم زد و شور و شعور جهانی را در میان آزادگان جهان علیه جبهه استکبار به راه انداخت.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی تمامی شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های صبور و بزرگوار آنان، هفته دفاع مقدس را به همه هم‌میهنان عزیز تبریک می‌گویم و از خداوند منان آرزوی سربلندی، سلامتی و موفقیت برای ملت ایران دارم. هفته‌ای که در آن، نام ایران با افتخار و سربلندی بر تارک تاریخ جاودانه شد و فرهنگ مقاومت در قلب‌هایمان ریشه دواند.


برچسب ها: دفاع مقدس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *