صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس سازمان ثبت: آماده صدور اسناد در مناطق آزاد سیستان و بلوچستان هستیم/ ایجاد تسهیلات ویژه برای صدور اسناد روستایی

۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶:۱۱
کد خبر: ۴۷۹۳۹۲۳
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان ثبت در سفر دو روزه به زاهدان با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و در خصوص توسعه همکاری‌ها با وی به گفت‌وگو پرداخت.

خبرگزاری میزان- بابایی در آخرین برنامه سفر به استان سیستان و بلوچستان با محمد کرمی استاندار دیدار و در خصوص توسعه همکاری‌ها با وی به گفت‌وگو پرداخت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار با اشاره به لزوم اتمام عملیات حدنگاری در کشور از اعلام آمادگی این سازمان جهت صدور اسناد مناطق آزاد از جمله منطقه چابهار با هدف توسعه سرمایه‌گذاری خارجی در این مناطق خبر داد.

وی ادامه داد: برای صدور اسناد در مناطق روستایی نیز تسهیلات ویژه در نظر گرفته ایم و صدور این اسناد را به صورت رایگان برای روستاییان انجام خواهیم داد.

بابایی در ادامه با بیان اینکه آماده هرگونه همکاری و کمک به دولت برای تامین حقوق مردم هستیم گفت: یکی از الزامات اجرای حدنگاری انجام فرآیند دقیق نقشه برداری است که امیدواریم استانداری نیز در اجرای این بخش اقدامات لازم را انجام دهد.

در این دیدار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز ضمن قدردانی از سفر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک به این استان و اعلام آمادگی برای همکاری گفت: در دوره اخیر اقدامات شایان توجهی در حوزه ثبت در این استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *