صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برگزاری شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد با حضور نماینده وزیر

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸:۳۸
کد خبر: ۴۷۹۳۸۵۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
جلسه شورای هماهنگی و همکاری دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور نماینده وزیر اقتصاد در اداره کل ویژه اموال تملیکی تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، صبح امروز (چهارشنبه) جلسه شورای هماهنگی و همکاری دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در این اداره کل با دستور کار بررسی عملکرد و اقدامات اموال تملیکی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه داود طبرسا نماینده وزیر و مدیرکل اقتصادی و دارایی، حسین اصغری مدیرکل ویژه اموال تملیکی، سید مهدی طلوعی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان و مدیران گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، غرب و جنوب تهران و مدیران مالیاتی استان، شرق، غرب و شهر تهران حضور داشتند و موضوعات کلان اقتصادی و مبتلابه دستگاه‌های تابعه به بحث و بررسی گذاشته شد و مدیران نظرات و راهکار‌هایی را ارائه کردند.

براین اساس، جلسه شورای هماهنگی و همکاری دستگاه‌های تابعه طبق قوانین هر دو ماه یکبار و در راستای هم افزایی و تشریک مساعی در امور مشترک و مسائل دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

در پایان این جلسه مدیران کل دستگاه‌های تابعه از انبار‌های اموال تملیکی بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان فرایند ورود، تعیین تکلیف و خروج قرار گرفتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *