صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی نمازگزاران مسجد النبی (ص) رسیدگی کرد

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶:۳۹
کد خبر: ۴۷۹۳۸۲۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در مسجد النبی (ص) واقع در محله ولنجک حضور یافت و به مشکلات حقوقی و قضایی ۵۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران مسجد النبی (ص) با حضور رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه تعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در تاریخ سه‌شنبه شب مورخه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ تا ۲۳ برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه تعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در این برنامه ملاقات مردمی حضور داشتند و ازنزدیک به استماع مشکلات حقوقی وقضایی ۵۰ نفر از مردم از جمله تعدادی از مالباختگان پرونده کثیرالشاکی تعاونی‌های ۶۷ گانه کارکنان دولت در ولنجک پرداختند و اقدامات انجام شده بابت این پرونده و توضیحات و راهنمایی‌های لازم را به مراجعه کنندگان ارائه کردند.

رفاهی در حاشیه میز خدمت قضایی پس از برگزاری نماز مغرب و عشا اظهار کرد: امروز به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۵۰ نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی و بیش از ۳۰ فقره درخواست کتبی را نیز دریافت کردیم.

وی افزود: در این میز خدمت با نماینده و تعدادی از مالباختگان پرونده کثیرالشاکی تعاونی ۶۷ گانه کارکنان دولت در محله ولنجک که حضور داشتند صحبت و اقداماتی که توسط اداره کل ارتباطات مردمی انجام شده ودر دستور کار است توضیحاتی داده شد، مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با مدیران و مسئولان عالی قضایی دارند در لیست ملاقات قرار گرفته و حضورا ابلاغ شد، همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با روئسای دادگستری سایر استان‌های کشور داشتند درخواستشان اخذ و به سرعت و دراسرع وقت به دادگستری مربوطه ارجاع خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: چند نفر از مراجعه کنندگان نیاز به ارشاد و معاضدت قضایی داشتند که انجام شد، سایر درخواست‌های دریافتی از محل میز خدمت با رویکرد حل مساله توسط کارشناسان و قضات اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه درحال بررسی ورسیدگی و به مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان
زهرا طاهری
|
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
با سلام‌و احترام
خداقوت به جناب آقای دکتر رفاهی و همراهان محترمشان ... خودم شخصا" در مسجدالنبی ولنجک حضور داشتم و شاهد بودم که ایشان و همراهانشان خیلی با انرژی و صبوری به مشکلات و گفتگوهای مراجعین گوش می‌کردند و با اینکه دیر وقت بود کماکان در مسجد حضور داشتند ..به بنده هم راهنمایی لازم شد من از قزوین به انحا رفته بودم... و یک‌روز بعد هم‌پیامک ثبت درخواستم آمد.
خدا قوت آقای دکتر رفاهی ...ممنونیم اژ شما.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *