صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رویکرد دستگاه قضا در مبارزه با فساد اعتمادسازی را افزایش می‌دهد

۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲:۱۵
کد خبر: ۴۷۹۳۷۶۷
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد دستگاه قضا در مبارزه با فساد اعتمادسازی را افزایش می‌دهد گفت: در پرونده‌های فساد باید از قضات و بازپرس‌های معتبر استفاده شود تا مردم در کوتاه‌ترین زمان نتیجه کار را ببینند.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به رویکرد دستگاه قضا در مبارزه با فساد اظهار کرد: قوه قضاییه در مباحث تحقیقات پرونده‌های اقتصادی به زمان زیادی نیاز دارد. اما اگر برای رسیدگی به این گونه پرونده‌ها اطاله دادرسی نداشته باشیم و بتوانیم زمان دادرسی را کوتاه کنیم برای مردم خیلی خوشایند خواهد بود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها بیان داشت: به عنوان مثال موضوعی امروز اتفاق می‌افتد و رسانه‌ها به آن می‌پردازند، اما به دلیل اطاله دادرسی برای مدتی از اذهان مردم پاک شده و بعد از مدتی دوباره برجسته می‌شود؛ اگر تداوم کار وجود داشته باشد و مردم بتوانند نتیجه و روند پرونده‌های فساد را رصد کنند بهتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه رویکرد دستگاه قضا در مبارزه با فساد اعتمادسازی را افزایش می‌دهد گفت: در پرونده‌های فساد تحقیقات از اهمیت بسزایی برخوردار است، باید از قضات و بازپرس‌های معتبر استفاده شود تا مردم در کوتاهترین زمان نتیجه کار را ببینند.

انتهای پیام/


برچسب ها: مبارزه با فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *