صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید

۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴:۳۰
کد خبر: ۴۷۹۳۵۷۱
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: کلیه فعالیت‌های عمرانی تا ۱۵ مهر ۱۴۰۳ در تهران تعطیل و تردد وسایل نقلیه سنگین از ۶ تا ۱۰ صبح ممنوع است.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ احسان مومنی، درباره ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در مهر ماه توضیح داد و گفت: تردد وسایل نقلیه باری و سنگین از ۶ صبح تا ساعت ۱۰ صبح در دو هفته اول مهر ماه در سطح معابر شهر تهران ممنوع است.

وی افزود: این محدودیت شامل وانت، کامیونت، کامیون‌ها می‌شود که از ساعت ۶ تا ساعت ۱۰ صبح حق تردد در معابر شهر تهران را ندارند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در قبل از ورودی به معابر شهر تهران حضور دارند و از ورود خودرو‌های سنگین به شهر جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ مومنی افزود: غیر از آنکه از ورود آن‌ها به شهر جلوگیری خواهد شد، این خودرو‌ها جریمه هم می‌شوند و تا ساعت ۱۰ صبح متوقف خواهند شد، پس توصیه می‌شود که از تردد در ساعات اعلام شده خودداری کنند چرا که تمام ترد‌ها ممنوع است.

وی تصریح کرد: کلیه فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر تهران تا ۱۵ مهر ماه تعطیل خواهند شد چرا که بتوانیم فضای کافی برای تردد‌ها در سطح شهر داشته باشیم و از آن‌ها برای تردد وسایل نقلیه استفاده نماییم.

انتهای پیام/


برچسب ها: سال تحصیلی جدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *