صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده شهر تهران تشکیل می‌شود

۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱:۰۴
کد خبر: ۴۷۹۳۵۶۵
هم‌زمان با دویست و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، طرح الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بررسی و با حداکثر آرا موافق تصویب شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و سومین جلسه شورا در جریان بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، با بیان اینکه باید تمام مجوعه‌های آلاینده در یک بستر مشخص شوند، اظهار کرد: دسترسی سریع به اطلاعات، کاهش خطا‌های احتمالی و تصمیم سازی در این حوزه با راه‌اندازی سامانه مورد نظر تقویت خواهد کرد.

پیرهادی افزود: پیشنهاد ما برای راه‌اندازی این سامانه توسط سازمان فاوا چهار ماه است. برای تدوین دستورالعمل‌ها نیز سه ماه زمان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران باید هر ۶ ماه یکبار گزارشات خود را ارائه دهد، یادآور شد: حداکثر تا پایان امسال باید این سامانه راه‌اندازی شود. شهرداری کارخانه‌های آسفالت و ام‌آراف را در اختیار دارد و باید سختگیرانه‌تر مورد پایش قرار بگیرد.


صابر باغخانی‌پور مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران گفت: این سامانه در اختیار اداره کل محیط زیست و سازمان فاواست و شرکت کنترل کیفیت هوا از راه‌اندازی آن استقبال می‌کند.

گفتنی است طرح الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: شاخص آلودگی هوا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *