صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تداوم امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرستان کلاله استان گلستان

۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۳۵۱۰
مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر گلستان با اشاره به تداوم عملیات امدادرسانی در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی گفت: تاکنون به ۳۱۰ نفر امدادرسانی شده و عملیات در شهرستان کلاله ادامه دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر-گلستان؛ قاسم غریب‌آبادی با اشاره به بارندگی شدید روز‌های اخیر اظهار کرد: از ساعت ۱۲ شب ۲۵ شهریور ماه با شدت گرفتن بارش‌ها و آبگرفتگی تعدادی از خانه‌ها، نیرو‌های امدادی هلال‌احمر استان به مناطق تحت تاثیر بارندگی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: از آغاز عملیات تاکنون ۶۷ نیروی عملیاتی در قالب ۱۸ تیم با به کارگیری ۱۴ خودروی امدادی به ۳۱۰ نفر شامل ۹۶ خانوار در ۲۹ منطقه شهری و روستایی در شهرستان‌های گرگان، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش امدادرسانی کردند.

وی افزود: در این مدت ۹۵ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، ۱۱۲ تخته موکت، ۳۴۲ تخته پتو، ۲۱ ست ظروف، ۴۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۲ شعله چراغ والور و ۶ دستگاه چادر امدادی و مسافرتی بین خانواده‌های تحت تاثیر آبگرفتگی توزیع شد.

غریب‌آبادی خاطرنشان کرد: در شهرستان گالیکش ارزیابی مناطق حادثه دیده انجام و عملیات امدادرسانی در گرگان و مراوه تپه نیز به اتمام رسید، اما عملیات امدادرسانی در شهرستان کلاله کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: امدادرسانی سیل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *