صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

معاون قضایی دادگستری استان اردبیل: دادگاه‌های صلح به تسهیل امور مردم کمک خواهند کرد

۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷:۳۵
کد خبر: ۴۷۹۳۴۹۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی رئیس کل و مسئول کمیته استانی نظارت بر اجرای قانون شورای حل اختلاف و راه اندازی دادگاه‌های صلح دادگستری استان اردبیل در بازدید از زیرساخت‌ها و کیفیت برگزاری دادگاه‌های صلح در شهرستان نمین، گفت: دادگاه‌های صلح در تسهیل امور مردم کمک‌حال خواهند بود.

خبرگزاری میزان- یوسف خدادادی در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های راه‌اندازی دادگاه‌های صلح در شهرستان نمین استان اردبیل، ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: یکی از مصادیق بارز رفتار اسلامی برقراری صلح و سازش در جامعه‌ای است که بر اساس مفاهیم سراسر نور، عاطفه، گذشت و بخشش بنا شده است.

وی افزود: بر این اساس فلسفه وجودی دادگاه صلح این است که در پرونده‌های قضایی و در وهله‌ی اول صلح و سازش انجام شود و با این کار نتیجه کار برای مردم بهتر خواهد بود.

معاون قضایی رئیس دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: بلافاصله بعد از ابلاغ تصویب قانون جدید شورا‌های حل اختلاف و با دستورات مؤکد رئیس کل دادگستری استان با سرعت در حال ایجاد شعب دادگاه صلح در کل استان هستیم و به لطف الهی در اکثر حوزه‌های قضایی تابعه، این دادگاه برقرار شده است و به زودی شاهد افتتاح این دادگاه‌ها در شهرستان‌های مشگین‌شهر و پارس‌آباد نیز خواهیم بود.  

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *