صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گاریدو: الاهلی مهره‌های بزرگی دارد، اما برای بُردن به عربستان آمده‌ایم

۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸:۲۳
کد خبر: ۴۷۹۳۱۹۴
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از طرفی تیم‌های حریف قوی هستند و از طرفی اعتماد من به بازیکنانم، دستورالعمل و هدف ما صعود به مرحله بعدی است.

خبرگزاری میزان - خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان، اظهار داشت: لیگ نخبگان مسابقات مهمی است که انگیزه مضاعفی برای بازیکنان، تیم و هواداران ما ایجاد کرده است. تیم رقیب را آنالیز کرده و می‌دانیم بازی سختی داریم.

وی ادامه داد: به حریف احترام می‌گذاریم و می‌دانیم الاهلی تیمی قوی است، اما اعتماد کامل به بازیکنان خود دارم. هدف ما بردن الاهلی است. همه مسابقات مهم هستند، اما با هدف برد به عربستان آمده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسابقات آسیایی همیشه در هر فرمتی جذابیت خاص خودش را برای بازیکنان، مربیان و هواداران دارد. اولین حضور من در لیگ نخبگان است، اما باید سعی کنیم از این مرحله رد شویم و به مرحله بعدی برویم. آنچه احساس می‌کنم جالب و جذاب باشد، همین فرمت جدید است.

گاریدو در پایان خاطرنشان کرد: باید به حریف احترام بگذاریم. می‌دانم این تیم بزرگ، مهره‌های بزرگی دارد، اما یک بالانسی وجود دارد. نباید ارزش‌ها و بازیکنان خود را نادیده بگیریم. آن‌ها نفرات بزرگ و مورد اعتماد من هستند و این یک بالانس ایجاد می‌کند. از طرفی تیم‌های حریف قوی هستند و از طرفی اعتماد من به بازیکنانم، دستورالعمل و هدف ما صعود به مرحله بعدی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *