صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قلعه‌نویی: عذرخواهی کنم، اما‌ نمی‌دانم اگر جای استرالیا و کره بودیم شرایط چگونه می‌شد

۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۱۶۸۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در ایجاد موقعیت خوب بودیم و به تیرک دروازه هم زدیم، اما بابت نیمه دوم باید معذرت خواهی کنم.

خبرگزاری میزان - امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: نیمه دوم بخصوص در گردش توپ و ایجاد موقعیت خوب بودیم و به تیرک دروازه هم زدیم، اما بابت نیمه دوم باید معذرت خواهی بکنم.

وی افزود: باید بهتر بازی می‌کردیم طبیعی است بازی‌های اول همیشه اینجوری است. استرالیا مقابل بحرین در کشورش باخت، کره جنوبی با فلسطین جنگ زده در سئول مساوی کرد، اما ما با اینکه شرایط خاص داشتیم و یکسری بازیکنان در شرایط مسابقه نبودند، جابه جایی زمین داشتیم، با همه این‌ها یک بر صفر بردیم و کلین شیت کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره شعارهای تماشاگران گفت: معذرت خواهی می‌کنم، تماشاگران ناراضی بودند، نمی‌دانم اگر جای استرالیا و کره بودیم شرایط چگونه می‌شد. توقع من این است که تیم بهتر بازی کند و از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم. با اینکه ۴، ۵ بازیکن ما در شرایط خودشان نبودند، تیم ما ۴، ۵ موقعیت از دست داد. حزباوی یک اشتباه بچگانه کرد و بازیکن جوان تیم ملی است، همان جوانی که می‌گویند. از بیرانوند بخاطر روز خوبش باید تشکر کنم.

ادامه دارد ...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *