صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پزشکیان: در مورد ناترازی بانک‌ها باید طوری عمل کنیم که مردم ضرر نبینند

۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۱۰۶۷
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم درباره ناترازی بانک‌ها تاکید کرد که در این زمینه باید طوری عمل کنیم که مردم ضرر نکند.

خبرگزاری میزان – مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و ابراز امیدواری برای خدمت‌رسانی به مردم، اظهار کرد: من عرض می‌کنم هر ماه یک بار می توانم با شما صحبت کنم و حرف خود را بگویم و حرف مردم را بشنویم و بر آنچه گفتیم پایبندیم و سعی می کنیم با مردم صادق باشیم و جز راست نگوییم.

وی در ادامه درباره وضعیت کشور گفت: پرستاران، معلمان، گندم‌کاران و ... مشکل دارند. در این یک‌ماه با مسئولین قبل جلسه گذاشتیم؛ مشکل معلمان، گندم کاران و پرستاران انشاالله حل خواهد شد.

رئیس دولت چهاردهم با اشاره به این که هیچ وقت سعی نکردم گذشته را نقد کنم، اضافه کرد: هم اکنون با وفاق باید دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم؛ کاری خواهیم کرد که معاونت‌های وزرا براساس شایستگی در جایگاه خود قرار بگیرند. شاخص ما برای حل مشکلات رضایت مردم است. عدالت، محرومین و از بین بردن تبعیض‌ها را حتما در قانون می‌بینیم.

وی تاکید کرد: ۴ نفر از اعضای دولت چهاردهم از دولت شهید رئیسی هستند. از دولت آقای روحانی و افراد مستقل و جناح‌های مختلف؛ از اصلاح‌طلبان و مجموعه افرادی که معتقد به سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام و قانون برنامه هفتم هستند.

رئیس جمهور درباره برنامه خود برای مهار تورم، گفت: باید ما انسجام داخلی را حفظ کنیم و مشکلات را با همسایگان از بین ببریم. برای کنترل تورم تمام تلاشمان را خواهیم کرد؛ بستگی به اتفاقات دنیا و روند داخلی گفتگو‌ها ادامه دارد

پزشکیان همچنین با اشاره به ناترازی بانک‌ها افزود: باید طوری عمل کنیم که مردم ضرر نبینند. ما می‌دانیم ناترزای بانک‌ها وجود دارد، اما باید روندی پیش بگیریم تا برای مردم مشکل ایجاد نشود.

پزشکیان ادامه داد: در مورد بورس هم وزیر اقتصاد نظرات خود را براساس چارچوب و مسیر برنامه و قانون بیان می‌کند. از کارشناسان هم نظرخواهی می‌کنیم. مراجعه به کارشناسی از نکات مورد تاکید دولت است که از ایده‌های مختلف، الگو بدست آوریم و عمل کنیم تا ثباتی که لازم است در جامعه ایجاد کنیم.

رئیس‌جمهور یادآور شد: راه درست را باید پیدا کنیم و برای اجرای آن برنامه درست داشته باشیم و تحقق آن برنامه را به آدم درست بسپاریم.

در حال تکمیل...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *