صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری فارس: علل تأخیر در اجرای پروژه فولاد خرامه بررسی می‌شود

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷:۳۶
کد خبر: ۴۷۸۹۲۹۳
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری فارس در راستای تکالیف قانونی دستگاه قضایی برای از سرگیری عملیات اجرایی پروژه فولاد خرامه ضرب الاجل تعیین کرد.

خبرگزاری میزان- در پی سفر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی کاظمی به شهرستان خرامه و بازدید از پروژه در دست احداث فولاد خرامه نشست تخصصی پیمانکار، اعضای هیئت مدیره و مسئولان اجرایی شهرستان برگزار شد و از سرگیری عملیات اجرایی و ارائه برنامه زمان‌بندی مراحل تکمیل پروژه توسط طرفین مورد تأکید قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین از دادستان مرکز استان و معاون قضایی رئیس کل و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی خواست تأخیر ۱۸ ماهه در تکمیل این پروژه را بررسی و مستندات، ادله و توضیحات پیمانکار را اخذ و در اسرع وقت گزارش کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه از تعدیل نیرو در این پروژه جلوگیری می‌شود، گفت: در حال حاضر ۷۰ نفر در فرایند تکمیل این پروژه مشغول به کار هستند که با نظارت مجموعه قضایی استان هیچ نیرویی توسط مدیران پروژه تعدیل نخواهند شد.

وی تصریح کرد: تمایلی به قضایی کردن موضوع و استفاده از دستورات قضایی در راستای تکمیل پروژه نداریم، اما در راستای پیگیری حقوق بیت‌المال و به خصوص در راستای پیگیری درخواست‌های مردم شهرستان خرامه و همچنین اجرای تکالیف دستگاه قضایی در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید و اشتغال این پروژه را با جدیت و حساسیت دنبال خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری فارس به معاون قضایی و جانشین رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان فارس مأموریت داد تا به صورت روزانه بر روند تحولات پروژه و تصمیمات و توافقات هیئت مدیره و پیمانکار نظارت کند.

 احداث کارخانه گندله سازی خرامه با ظرفیت ۲ و نیم میلیون تن از سال ۱۳۹۸ در دستور کار قرار گرفت که همچنان در حال احداث است و تاکنون ۶۰ درصد از پروژه پیشرفت داشته است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *