صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۵ جلسه دادگاه علنی برخط در دادگستری خوزستان برگزار می‌شود

۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹:۴۲
کد خبر: ۴۷۸۸۷۹۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان خوزستان از برگزاری پنج جلسه دادگاه علنی برخط در محاکم حقوقی دادگاه‌های استان خبر داد.

خبرگزاری میزان-زنگنه برگزاری دادگاه‌های علنی را فرصتی برای آشنایی مردم و به ویژه دانشجویان رشته حقوق و کارآموزان قضاوت و وکالت با موضوعات حقوقی برشمرد و گفت: این اقدام مهم قوه قضاییه در راستای برنامه‌های عملیاتی سند تحول و تعالی است که ضمن آموزش مسائل حقوقی، در ارتقای شفاف‌سازی نیز موثر است.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون جلسات متعددی با موضوعات مختلف به صورت برخط برگزار شده است و باتوجه به اینکه امکان حضور علاقمندان به مباحث حقوقی و قضایی و بحث و تبادل نظر آنان نیز وجود دارد، مورد استقبال قرار گرفته است.

زنگنه گفت: در ادامه این جلسات، روز دوشنبه بیست و نهم مرداد ماه چند جلسه دادگاه محاکم حقوقی استان به صورت برخط و با موضوعات «بی احتیاطی در امر رانندگی» ساعت هشت صبح با قضاوت جلیل جلیل پور رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان اندیمشک، «اعتراض به عملیات ثبتی» ساعت ۹ صبح توسط قاضی مجتبی سلیمانی رئیس شعبه ۲ دادگاه عمومی حقوقی مسجدسلیمان و «اعلان بطلان معامله» ساعت ۱۲ با قضاوت سعید عوض پور رئیس شعبه سوم دادگاه حقوقی شهرستان ایذه برگزار می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان به مسائل دعاوی خانوادگی می‌توانند ساعت ۱۰ صبح و ۱۱ صبح دو جلسه دادگاه با موضوعات «لغو حضانت» و «اعسار از پرداخت محکوم به» را با قضاوت فردوسی حیدری‌نیا رئیس شعبه اول دادگاه خانواده اندیمشک مشاهده کنند.

علاقه‌مندان  برای شرکت در جلسات رسیدگی علنی برخط استان به آدرس https://skyroom.adliran.ir/ch/khoozestan-ecourt مراجعه کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *