صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس جمهور: امروز فرصت اصلاح رویه‌های ناکارآمد در حکم‌رانی و خلق امید است

۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۷۸۸۵۳۰
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
پزشکیان تاکید کرد: امروز فرصتی است برای اصلاح و تغییر رویه‌های ناکارآمد در حکم‌رانی، فرصت خلق امید و وفاق برای عبور از تنگنا‌ها و بحران‌های پیچیده پیش رو.

خبرگزاری میزان - مسعود پزشکیان رئیس جمهور در جلسه بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: سوگندی که یاد کردم، فرصتی است تا به شرایط دشوار موجود نسبت به زندگی مردم آگاه شویم؛ فرصتی است برای شنیدن صدای همه آحاد ملت و خواست آن‌ها برای تحول؛ فرصت اصلاح و تغییر رویه‌های ناکارآمد در حکمرانی، فرصت خلق امید و وفاق برای عبور از تنگنا‌ها و بحران‌های پیچیده پیش رو.

پزشکیان ادامه داد: این فرصت، فرصت اصلاح برخورد‌های ناپسند قدرتمندان جهان با مردم دلاور ایران؛ فرصت برآمده از انتخابات میدان جدید همراهی و همکاری ملی در درون حکومت، بین حکومت و جامعه و درون جامعه است.

رئیس جمهور با بیان اینکه رهبر انقلاب به صراحت اعلام کردند که توفیق دولت، موفقیت نظام است، گفت: چه توفیقی بالاتر از کم کردن تهدید‌ها و مخاطرات برای کشور و کاستن از رنج‌های معیشتی مردم و حفاظت از امید خلق شده در میان قشر‌های مختلف مردم.

پزشکیان افزود: چاره کار و حل این مسائل، فهم مشترک این وضعیت و اقدام مشترک و همدلانه همه قوا برای پاسخگویی به خواسته‌های مردم است.

وی ادامه داد: اگر صدای مردم به موقع شنیده نشود، سرخوردگی‌ها و ناامیدی‌های فزاینده شکل می‌گیرد که حاصل آن زوال امید و نابودی سرمایه‌هاست.

در حال تکمیل/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *