صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری گلستان: ۸۰۰ پرونده تخلف معطل مانده در امور اراضی استان کشف شد

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹:۲۱
کد خبر: ۴۷۸۷۳۵۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به کشف ۸۰۰ پرونده تخلف معطل مانده در امور اراضی استان، از اعلام جرم برای ۴ نفر از کارکنان امور اراضی خبر داد.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی گفت: متهمان، پرونده‌های مربوط به تخلفات ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی را برای تعقیب قضایی به دادسرا ارسال نمی‌کردند تا این تغییرکاربری از تعقیب کیفری مصون مانده و مشمول مرور زمان کیفری شوند.

وی ادامه داد: متخلفان در یکی دیگر از اقدامات مجرمانه خود، آرای احکام قطعی قلع و قمع بنا‌های غیرمجاز و یا تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی را، صوری اجرا و صورتجلسه می‌کردند و به این ترتیب پرونده متخلفان بسته می‌شد.

رئیس کل دادگستری گلستان  ادامه داد: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وقوع این تخلفات، دادستان مرکز استان به این موضوع ورود کرد و در بازرسی از امور اراضی یکی از شهرستان‌های استان، ۸۰۰ پرونده‌ مخفی شده، کشف شد.

آسیابی گفت: برای ۴ نفر از کارکنان امور اراضی استان اعلام جرم شده است که ۲ نفر آن‌ها از مدیران سابق امور اراضی این شهرستان هستند پرونده در دادسرا تشکیل شده و تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: حیدرآسیابی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *