صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وزیر کشور برای سرکشی از مرز‌ها وارد ایلام شد

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰:۱۳
کد خبر: ۴۷۸۶۶۲۵
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
بازدید از زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران، شرکت در ستاد اربعین‌حسینی استان، افتتاح دو پروژه در مهران و یک پروژه در ایوان و حضور در همایش موکب‌داران از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به استان ایلام است.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت کشور، وحیدی وزیر کشور و بهرام‌نیا استاندار ایلام روز دوشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۳ در بدو به ورود به شهرستان مهران بر مزار ۲ شهید گمنام در سه راهی جندالله حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

پس از این برنامه، وزیر کشور و استاندار ایلام از مجتمع‌های خدماتی واقع در سه راهی جندالله بازدید کردند سپس از پل آبنمای کنجانچم بازدید و در جریان مراحل نهایی و تکمیل آن قرار گرفتند.

این پل در مسیر رفت جاده ایلام- مهران قرار دارد و برای احداث آن ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

سپس وزیر کشور نیز در اقدامی ارزشمند کار افتتاح این پروژه را به خانم دکتر علی‌رحمی معاون درمان تامین اجتماعی استان که از فرزندان شهدا است واگذار کرد.

درمانگاه عمومی مهران واقع در بلوار ارتش در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۱۷ مترمربع در سه طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۷ مترمربع شامل ۶ اتاق ویزیت (۵ اتاق ویزیت پزشک و ۱ اتاق ویزیت مامایی)، داروخانه، آزمایشگاه، تزریقات برادران و خواهران، ۲ اتاق دندانپزشکی، اتاق C.P.R با هزینه‌ای افزون بر ۷۵۰ میلیارد ریال برای ارائه خدمت به ۲۰ هزار و۱۵۶ نفر بیمه شده تحت‌پوشش تامین اجتماعی در شهرستان مهران شروع به کار کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *