صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نماینده مجلس: مردم به آینده تهران امیدوار باشند

۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰:۴۳
کد خبر: ۴۷۸۴۷۸۴
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه‌های عمرانی در پایتخت با بیان اینکه شهرداری تهران توانست پروژه‌هایی که از گذشته متوقف شده بود را راه‌اندازی کند گفت: شهروندان به تهران امیدوار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در گفت‌وگو با میزان درباره پروژه‌های عمرانی پایتخت اعلام کرد: مردم تهران با اقدامات خوب و امیدبخشی که درحال انجام است می‌توانند امیدوار باشند.

وی در همین رابطه افزود: پیداست که در این دوره از مدیریت شهری افراد زحمت‌کش و مشغول کار هستند. معمولا نمایندگان تهران از مسائل شهری بی‌خبر نیستند، اما گزارشاتی که شهردار تهران ارائه داد بسیار مفید بود و نمایندگان را در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار داد.

آقاتهرانی با بیان اینکه تعداد زیادی از پروژه‌های شهری به صورت گسترده اطلاع رسانی نشده است عنوان کرد: حتما شهروندان از دیدن فعالیت، کار و تلاش مسئولان خوشحال خواهند شد. البته مردم امیدوار باشند چراکه همکاران پای کار هستند و روز به روز شرایط بهتر می‌شود.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به اینکه شهرداری تهران توانست پروژه‌هایی که از گذشته متوقف شده بود را راه‌اندازی کند خاطرنشان کرد: البته انتقاد چیز بدی نیست و موجبات سازندگی را فراهم می‌کند، اما نفرت‌انگیزی و لجن پراکنی مذموم است.

وی ادامه داد: نباید به یکدیگر بی‌ادبی و بی‌احترامی کنیم. همه اعضای مجلس، شورای شهر و مسئولان می‌توانند مطالبه‌گر باشند و باید بپذیرند که مورد نقد هم واقع شوند. با استفاده از پیشنهادات دیگران، کار‌ها تکمیل شده و به ثمر خواهد نشست.

آقاتهرانی با بیان اینکه رهبر انقلاب بر همدلی و امید دادن به مردم تاکید می‌کنند یادآور شد: در راستای این فرمایشات همه قوا باید با یکدیگر متحد شوند تا کار‌ها و پروژه‌ها به نتیجه برسد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد مجلس در برابر اقدامات شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل عمومی اظهار داشت: مجلس رویکرد مثبتی در برابر اقدامات شهرداری برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی دارد اما بودجه مسئله مهمی است و شهرداری به قدر کافی در این موضوع مستغنی است. حتی برخی از پروژه‌های شهری به دولت هم کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *