صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵:۲۱
کد خبر: ۴۷۸۳۶۷۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران عنوان کرد: در سه ماهه اول سال جاری بیش از یک میلیون نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه‌جا شدند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی از مازندران، عیسی خادمی از جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران خبر داد و اظهار کرد: این میزان جابه‌جایی مسافر در قالب بیش از ۲۳۷ هزار سفر انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۵ درصدی سفر هستیم.

وی تصریح کرد: سیاست این اداره کل، جابه‌جایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و ناوگان عمومی انجام می‌شود.

خادمی گفت: فعالیت غیر مجاز سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تبسی و... در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده است لذا توصیه می‌شود هموطنان از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیت‌های فراوانی همچون امنیت سفر، رانندگان حرفه ای، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند، ایمنی سفر و رانندگان حرفه‌ای و... هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی استفاده کنند.

وی همچنین در ادامه گفت: در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است، به گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می‌گردد و لزوم ارتقای ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان گفت: در سیستم حمل‌ونقل زمینی، شرکت‌های مسافربری، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران خود مسئولیت‌هایی دارند و موظف به رعایت قوانین مقررات حمل و نقل هستند.

خادمی اظهار کرد: در مازندران ۲۲۱ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت‌ها و پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرارگیرد و درصورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: حمل و نقل عمومی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *